بهره‌گیری از ظرفیت‌ کارگروه‌های بسیج استان برای پیشرفت کرمان

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با استفاده از ظرفیت کارگروه‌های شش‌گانه شهرستانی و کارگروه‌های هفت‌گانه استانی می‌توان عقب‌ماندگی استان را جبران و در راستای توسعه این خطه گام برداشت. سردار محمدعلی نظری ظهر امروز ۱۷ تیرماه در نشست تخصصی مجامع بسیجیان استان کرمان خطاب به استاندار اظهار کرد: شما مشاوران زیادی دارید، […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با استفاده از ظرفیت کارگروه‌های شش‌گانه شهرستانی و کارگروه‌های هفت‌گانه استانی می‌توان عقب‌ماندگی استان را جبران و در راستای توسعه این خطه گام برداشت.

سردار محمدعلی نظری ظهر امروز ۱۷ تیرماه در نشست تخصصی مجامع بسیجیان استان کرمان خطاب به استاندار اظهار کرد: شما مشاوران زیادی دارید، دبیر مجامع بسیج استانی را نیز مشاور خود قرار دهید.

او در ادامه بیان کرد: دشمن به دنبال بذرپاشی ناامیدی در جامعه است و با همکاری همه ارگان‌ها می‌توانیم با این دسیسه مقابله کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: برنامه‌های بومی محلی مشخص شده و در هر شهرستان بر اساس نظام مسائل‌شان اقدامات انجام شود.

او عنوان کرد: با داشتن بانک اطلاعاتی، برنامه‌های خلاقانه و ابتکاری می‌توان به تمدن نوین اسلامی دست پیدا کرد.

سردار نظری در پایان عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت کارگروه‌های ششگانه شهرستانی و کارگروه‌های هفتگانه استانی می‌توان عقب‌ماندگی استان را جبران و در راستای توسعه این خطه گام برداشت.

انتهای پیام




بهره‌گیری از ظرفیت‌ کارگروه‌های بسیج استان برای پیشرفت کرمان

منبع: ایـسنا
? بهره‌گیری از ظرفیت‌ کارگروه‌های بسیج استان برای پیشرفت کرمان