بهره‌مندی ۹۹ درصد روستاهای سیرجان از نعمت گاز/ سیرجانی‌ها همگام با الگوی مصرف

سرپرست شرکت گاز شهرستان سیرجان گفت: در حال حاضرطرح‌های گازرسانی به ۲۳ روستای باقیمانده سیرجان با اعتبار ۳ هزار و ۴۵۹ میلیارد ریال آغاز شده و به‌زودی ۹۹ درصد روستاهای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.  به گزارش فت فتو از سیرجان،  نعمت گاز آغازگر توسعه، رفاه، عمران و اشتغالزایی در هر منطقه بوده […]


سرپرست شرکت گاز شهرستان سیرجان گفت: در حال حاضرطرح‌های گازرسانی به ۲۳ روستای باقیمانده سیرجان با اعتبار ۳ هزار و ۴۵۹ میلیارد ریال آغاز شده و به‌زودی ۹۹ درصد روستاهای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

 به گزارش فت فتو از سیرجان،  نعمت گاز آغازگر توسعه، رفاه، عمران و اشتغالزایی در هر منطقه بوده و نعمتی است که باید قدر آن را بدانیم.

 شهرستان سیرجان همراه با پیشرفت‌های اقتصادی، صنعتی و معدنی، در گازرسانی نیز پیشرفت‌های خوبی در بخش‌های خانگی و صنایع و معادن داشته است.

به گفته محسن نیکخواه سرپرست اداره گاز شهرستان سیرجان، در حال حاضر تمامی مناطق شهری و مراکز بخش‌ها و شهرهای اقماری به‌طور کامل از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه ۱۶۹ روستا با جمعیت ۱۷ هزار و ۵۰۰ خانوار که بالغ ۸۳  درصد مردم روستاهای شهرستان هستند، از این نعمت استفاده می‌کنند، افزود : در حال حاضرهم طرح‌های گازرسانی به ۲۳ روستای باقیمانده با اعتبار ۳ هزار و ۴۵۹ میلیارد ریال آغاز شده و به‌زودی ۹۹ درصد روستاهای این شهرستان نیز از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند که در اجرای این طرح‌ها برای ۱۵۰ نفر هم اشتغالزایی شده است.

نیکخواه عنوان کرد: قشرهای مختلف مردم و بخش‌های صنایع و معادن هم در طرح بهینه‌سازی و صرفه‌جویی در مصرف گاز همکاری خوبی را داشتند وهیچگونه افزایش مصرف گاز هم با توجه به فصل سرما نداشتیم.

 در گفت‌وگو با شهروندان و مدیران صنایع نیز آنان بر صرفه‌جویی تاکید داشته و اذعان کردند که تا ۸۰ در صد مصرف گاز خود را کاهش دادند.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





بهره‌مندی ۹۹ درصد روستاهای سیرجان از نعمت گاز/ سیرجانی‌ها همگام با الگوی مصرف

منبع: فــارس
? بهره‌مندی ۹۹ درصد روستاهای سیرجان از نعمت گاز/ سیرجانی‌ها همگام با الگوی مصرف