بهره‌مندی ۹۰۰ نفر از خدمات رایگان پزشکان جهادی کرمان

به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید ادیبی دانشگاه علوم پزشکی، اردوی جهادی در زمینه خدمات پزشکی و دندان پزشکی رایگان در منطقه کوه پنج شهرستان بردسیر برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، با توجه به غالب بودن جمعیت سالمندی در  روستاهای کوه پنج بردسیر و وجود مناطق محروم، اردوی جهادی در روزهای یازدهم […]


به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید ادیبی دانشگاه علوم پزشکی، اردوی جهادی در زمینه خدمات پزشکی و دندان پزشکی رایگان در منطقه کوه پنج شهرستان بردسیر برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، با توجه به غالب بودن جمعیت سالمندی در  روستاهای کوه پنج بردسیر و وجود مناطق محروم، اردوی جهادی در روزهای یازدهم و دوازدهم مردادماه جاری در این منطقه برگزار و در روز نخست با مرکزیت  روستای ماهونک  و در روز دوم با مرکزیت روستای کمال آباد ویزیت بیماران انجام شد.

 اردوی جهادی در قالب تیم‌های تخصصی قلب و عروق، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، پزشک عمومی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و مشاوره‌های سلامت روان، تغذیه، مامایی و دندان پزشکی برگزار شد که مراجعه‌کنندگان در صورت نیاز برای تکمیل خدمات درمانی به مراکز تخصصی ارجاع شدند.

 با برگزاری این اردوی جهادی، ۶۸۰ نفر از مردم این مناطق از خدمات پزشکی و ۲۲۹ نفر از خدمات دندانپزشکی شامل: ۵۸ مورد ویزیت طرح درمان، ۱۴۷ مورد کشیدن دندان، ۲۰ مورد ترمیم دندان و ۴ مورد فیشیور سیلانت بهره‌مند شدند.

پایان پیام/ ۳۷۶۳/ب





بهره‌مندی ۹۰۰ نفر از خدمات رایگان پزشکان جهادی کرمان

منبع: فــارس
? بهره‌مندی ۹۰۰ نفر از خدمات رایگان پزشکان جهادی کرمان