بهره‌مندی ۱۵۰ روستا از نعمت آب شرب در استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: تا پایان سال جاری در طرح جهاد آبرسانی، تعداد ۱۵۰ روستا در سطح استان کرمان از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند. علیرضا عبدیان امروز ۱۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت طرح جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: تا پایان سال جاری در طرح جهاد آبرسانی، تعداد ۱۵۰ روستا در سطح استان کرمان از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

علیرضا عبدیان امروز ۱۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت طرح جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در تامین آب روستاهای بالای ۲۰ خانوار اظهار کرد: در استان کرمان ۶۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار در این طرح قرار دارند که تا پایان دولت سیزدهم آبرسانی می‌شود.

وی افزود: تاکنون طرح‌های آبرسانی به ۱۱۰ روستا در سطح استان کرمان طی یکسال گذشته اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان گفت: این طرح تا کنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای آبرسانی به روستاهای استان کرمان ۴۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۲۶۷ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال انجام شده و  همچنین ۵۰ حلقه چاه حفر و تجهیز و ۲۷ مخزن با ظرفیت ۸۴۸۰ متر مکعب احداث شده است.

انتهای پیام




بهره‌مندی ۱۵۰ روستا از نعمت آب شرب در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? بهره‌مندی ۱۵۰ روستا از نعمت آب شرب در استان کرمان