بهره‌برداری از ۱۳۰ طرح همزمان با دهه فجر در سیرجان

فرماندار شهرستان سیرجان گفت: همزمان با دهه فجر امسال در این شهرستان ۱۳۰ طرح فرهنگی، آموزشی، عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد.  به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، علی یعقوبی‌پور عصر امروز جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان با اشاره به افتتاح ۱۳۰ طرح در دهه فجر اظهار کرد: اعتباراین طرح‌ها ۶۳ میلیارد ریال است […]


فرماندار شهرستان سیرجان گفت: همزمان با دهه فجر امسال در این شهرستان ۱۳۰ طرح فرهنگی، آموزشی، عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، علی یعقوبی‌پور عصر امروز جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان با اشاره به افتتاح ۱۳۰ طرح در دهه فجر اظهار کرد: اعتباراین طرح‌ها ۶۳ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات دولتی، عمرانی و صنعتی و‌ معدنی و بخش خضوصی تامین شده است و در نتیجه اجرای آنها زمینه اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر را فراهم می‌کند .

 وی گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از مهمترین انقلاب‌های دنیاست و این انقلاب همه‌ی لایه‌های زندگی ایرانیان را دربر گرفت و مردم عامل ایجادی و ایجابی آن بودند ‌و به‌واسطه مردمی بودن این انقلاب، نظام اسلامی شکل گرفت.

یعقوبی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز، کشور به خاطر داشتن استقلال و دفاع از منافع خود مورد هجمه‌های مختلفی قرار گرفته است، عنوان کرد: در شرایطی جنگ را به ما تحمیل کردند که هیچگونه آمادگی نداشتیم، اما مردم ما متحد و با دست خالی و با توکل به خدا و اخلاص وارد میدان شدند و در برابرقدرت‌های مستکبر ایستادند و به پیروزی رسیدند و ‌نظام نوپای اسلامی مستحکم شد.

 فرماندار سیرجان با بیان اینکه خدمات ارائه شده و طرح ‌های عمرانی در همه نقاط شهرستان اجرا می‌شود، افزود: توزیع عادلانه امکانات در همه نقاط شهرستان و در دورافتاده ‌ترین نقاط از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی همچنین از اجرای برنامه‌های فرهنگی با موضوع اقتدار انقلاب و نظام اسلامی در این شهرستان خبرداد و گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع برای ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان پیش‌بینی شده است و ستاد فرعی و کمیته‌های تخصصی و کاربردی و در قالب ستاد بزرگداشت دهه فجر مسئولیت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر این شهرستان را بر عهده دارند.

  یعقوبی‌پور خاطرنشان کرد: توجه به عرصه‌‌های سازندگی و پیشرفت، شتاب بیشتری به خود گرفته و در همین راستا بهبود زیرساخت‌های شهری و مدیریت منابع اقتصادی و انسانی برای نوسازی و توسعه‌ی ۵ بخش شهرستان در اولویت کارهای مدیران اجرایی قرار گرفته است.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





بهره‌برداری از ۱۳۰ طرح همزمان با دهه فجر در سیرجان

منبع: فــارس
? بهره‌برداری از ۱۳۰ طرح همزمان با دهه فجر در سیرجان