بهره‌برداری از طرح تامین آب مسکن ملی شهربابک

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح تامین آب ۴۵۰ واحد مسکن ملی در شهربابک به بهره‌برداری می‌رسد. علیرضا عبدیان امروز ۲۵ دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات آبرسانی به مسکن ملی شهرک شریک آباد در شهرستان شهربابک به طول دو کیلومتر […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح تامین آب ۴۵۰ واحد مسکن ملی در شهربابک به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا عبدیان امروز ۲۵ دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات آبرسانی به مسکن ملی شهرک شریک آباد در شهرستان شهربابک به طول دو کیلومتر با لوله پلی اتیلن ۹۰ و ۶۳ در حال اجراست و به زودی عملیات اجرایی این پروژه به پایان می‌رسد.

وی جمعیت بهره‌مند از این طرح را ۲۰۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در آذرماه امسال با حضور استاندار در شهرستان شهربابک کلنگ‌زنی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان بیان کرد: پروژه آبرسانی به مسکن ملی شهربابک تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در دهه فجر امسال و به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام




بهره‌برداری از طرح تامین آب مسکن ملی شهربابک

منبع: ایـسنا
? بهره‌برداری از طرح تامین آب مسکن ملی شهربابک