بهترین واکسن کرونا در دسترس ترین آن

هرچند افراد واکسن زده هم برای جلوگیری از ابتلابه کرونا باید همچنان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند؛اما واکسن احتمال مرگ ومیر را کمتر می کند. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ کاهش مرگ‌ومیر مهم‌ترین کارکرد تمام واکسن‌هایی است که تاکنون علیه کرونا تولید شده و در حال حاضر بهترین واکسن، در دسترس […]

هرچند افراد واکسن زده هم برای جلوگیری از ابتلابه کرونا باید همچنان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند؛اما واکسن احتمال مرگ ومیر را کمتر می کند.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ کاهش مرگ‌ومیر مهم‌ترین کارکرد تمام واکسن‌هایی است که تاکنون علیه کرونا تولید شده و در حال حاضر بهترین واکسن، در دسترس ترین نوع آن است.

 بر اساس اطلاعیه های وزارت بهداشت برخی واجدان شرایط دریافت واکسن از تزریق آن استقبال نمی کنند و  از عواقب واکسن نزدن هم بی اطلاعند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونای  گفت: تاکنون ۵۰۰ هزار دوز واکسن در استان توزیع شده است که حدود ۸۰ در صد سالمندان بالای ۸۰ درصد و ۵۵ درصد از جمعیت بالای ۴۰ سال واکسینه شدند

دکتر شفیعی با تاکید بر نوبت گیری واکسن  از طریق سامانه، از افراد خواست منتظر نوع واکسن نباشند؛ فقط برای ایمنی بیشتر سریعتر واکسن تزریق کنند.

دانلود

کد ویدیو




بهترین واکسن کرونا در دسترس ترین آن

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? بهترین واکسن کرونا در دسترس ترین آن