بهترین خاطره‌ام از سال گذشته برد‌های امیر علی اکبری بود

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان،  درباره بهترین خاطره خود از سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: خاطره خوبم از ۱۴۰۲ دو برد شیرین امیرعلی اکبری در MMA بود. بخصوص برد دوم که با بوکس بود و امیر خیلی جذاب بازی کرد. وی افزود: تمام رقیبان امیر رزومه قوی و پرباری داشتند، اما توانستیم […]

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان،  درباره بهترین خاطره خود از سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: خاطره خوبم از ۱۴۰۲ دو برد شیرین امیرعلی اکبری در MMA بود. بخصوص برد دوم که با بوکس بود و امیر خیلی جذاب بازی کرد.

وی افزود: تمام رقیبان امیر رزومه قوی و پرباری داشتند، اما توانستیم سربلند باشیم و انشاالله این روند در سال آینده هم ادامه داشاته باشد تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

سرمربی تیم بوکس امید درباره سال ۱۴۰۳ گفت: بهترین آرزو‌ها را برای تیم ملی بوکس دارم که انشاالله در سال جاری بتوانند سهمیه المپیک پاریس را بدست بیاورند و نتیجه زحمات خود را ببینند. همچنین تیم‌های جوانان و بزرگسالان در قهرمانی آسیا با این که کار سختی دارند، قدرتمند ظاهر شوند.

استکی در پایان خاطرنشان کرد: آرزوی سلامتی، دل خوش و جیب پر از پول برای مردم شریف ایران دارم. انشاالله ما جامعه ورزش خصوصا بوکسی‌ها بتوانیم با نتایج خود لبخند را روی لب مردم عزیز کشورمان بیاوریم.

انتهای پیام/

 




بهترین خاطره‌ام از سال گذشته برد‌های امیر علی اکبری بود

منبع: بــرنا
? بهترین خاطره‌ام از سال گذشته برد‌های امیر علی اکبری بود