بهبود وضعیت رشد اقتصادی کرمان/ معارفه سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان معرفی شد. به گزارش فت فتو از کرمان، جعفر رودری پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۴ حدود هفت‌سال رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان بوده‌ام و اسناد راهبردی استان در کوتاه‌مدت، […]


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان معرفی شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، جعفر رودری پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۴ حدود هفت‌سال رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان بوده‌ام و اسناد راهبردی استان در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در این مدت تهیه شده است.

 وی با اشاره به تدوین و تصویب سند آمایش سرزمین استان کرمان عنوان کرد: براساس این سازمان، برنامه‌ها و راهبرد استان تا حدود ۱۵ سال آینده مشخص شده است.

 رودری افزود: با توجه به شرایط خاص کشور اما به همت و تلاش مدیران ارشد استان بهبود وضعیت نسبی رشد اقتصادی استان رقم خورد.

 رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان تصریح کرد: شفاف‌سازی لازم در همه حوزه‌ها صورت گرفت و هیچ شکایتی از دستگاه در حوزه بودجه‌ای در این دوره نداشتیم و سالانه بر بودجه و هزینه کرد بودجه استان نظارت لازم صورت می‌گرفت و در این هفت‌سال با سازمان‌ها و نهادهای بازرسی و نظارت همکاری خوبی انجام شد.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، کار بی‌نظیری در حال انجام است که می‌تواند یک کار شاخص در کشور باشد.

رودری به راه‌اندازی اتاق فکری در جهت جلب مشارکت فکری سایر ارکان کارشناسی از همان ابتدای شروع کار خود سخن به میان آورد و گفت: استان کرمان طی سنوات مختلف این سازمان دارای رتبه‌های دوم تا چهارم در سطح کشور بوده است.

علی بیگ‌زاده نیز اظهار داشت: در دهه مقاومت صدها هزار زائر وارد کرمان شدند و حدود ۱۵۰ هزار نفر آنها اسکان داده شدند.

 وی بیان داشت: پیام این مراسم به جهان این بود که ملت بزرگ ایران دوستدار شهدای خود هستند و بدانید اگر مدافعان حرم رشادت نکرده‌ بودند امروز در مرزهای کشور با پدیده داعش می‌جنگیدیم و مدافعان حرم دین زیادی به گردن همه دارند.

  معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استاندار کرمان ابراز کرد: به لطف الهی در دهه مقاومت در استان کرمان هیچ‌گونه ناامنی وجود نداشت و با همکاری مردم و دستگاه‌ها به زائران به بهترین نحو خدمت‌رسانی شد.

وی نقش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی‌ را مهم دانست و افزود: در دوران مسؤولیت دکتر رودری، استان کرمان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی بود و در کشور کرمان در این زمینه الگو بود و نرخ رشد اقتصادی استان در این دوره قابل ملاحظه بود.

 محمدرضا وحیدی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: رویکرد برنامه هفتم توسعه تغییر کرده است و تمرکززدایی و اصلادح نظام درآمد هزینه و دیگر برنامه‌ها از جمله رویکردهای این برنامه است.

 وی با تأکید بر اهمیت تعامل بخش خصوصی و دولتی تصریح کرد: برای تحقق رشد اقتصادی استان نیاز به همکاری همه ارگان‌ها و سازمان‌ها داریم.

 سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در ادامه به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و متذکر شد:  برای پیشبرد اهداف سازمان همه تلاش و سعی خود را به کار خواهیم برد.

وحیدی اشتراک‌گذاری سامانه‌های دستگاه در راستای خدمت‌رسانی به مردم، تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از این ظرفیت در راستای توسعه استان، مدیریت بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام  را از جمله برنامه‌های خود در این سازمان اعلام کرد.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه با تکریم جعفر رودری، محمدرضا وحیدی به‌عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان معرفی شد.

 پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





بهبود وضعیت رشد اقتصادی کرمان/ معارفه سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان

منبع: فــارس
? بهبود وضعیت رشد اقتصادی کرمان/ معارفه سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان