بنیاد مستضعفان منطقه جدیدی را در کرمان می‌پذیرد / ادامه فعالیت کارخانه‌ها با مشارکت بخش خصوصی

استاندار کرمان از توافق با بنیاد مستضعفان برای تداوم کار در استان خبر داد و گفت: تیم مشترکی در استان و بنیاد شکل می‌گیرد که همه کارخانجات در فرآیندی به بخش خصوصی واگذار شوند که اهلیت لازم را داشته باشد. به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند در جمع‌بندی سفر ۱۹ و ۲۰ آبان ماه رئیس […]

استاندار کرمان از توافق با بنیاد مستضعفان برای تداوم کار در استان خبر داد و گفت: تیم مشترکی در استان و بنیاد شکل می‌گیرد که همه کارخانجات در فرآیندی به بخش خصوصی واگذار شوند که اهلیت لازم را داشته باشد.

به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند در جمع‌بندی سفر ۱۹ و ۲۰ آبان ماه رئیس بنیاد مستضعفان به شهرستان قلعه گنج با اشاره به هفتمین سال حضور این نهاد در راستای ایجاد زیرساخت‌ها، توانمندسازی و مشارکت مردم عنوان کرد: بنیاد مستضعفان در قالب زیرساخت، پرداخت تسهیلات و احداث کارخانجات، ۷۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان انجام داده است.

وی از توافق با بنیاد مستضعفان برای تداوم کار در استان خبر داد و افرود: همه زیرساخت‌های تعهد شده بنیاد مستضعفان تکمیل می‌شوند، ضمن اینکه تیم مشترکی در استان و بنیاد شکل می‌گیرد که همه کارخانجات توجیه‌پذیر شوند و در فرآیندی به بخش خصوصی واگذار شوند که اهلیت لازم را داشته باشد.

استاندار کرمان گفت: این واگذاری با اولویت سرمایه‌گذاران منطقه و قلعه‌گنج و اخذ تعهد در تداوم کار است ضمن آنکه قرار نیست بنیاد از منطقه خارج و این کارخانجات رها شوند.

زینی‌وند با اشاره به حضور بنیاد مستضعفان در شهرستان های قلعه‌گنج، ارزوئیه و دیگر مناطق استان، تصریح کرد: با توافق صورت گرفته، بنیاد مستضعفان در منطقه محروم دیگری از استان مستقر خواهد شد تا همانند قلعه‌گنج، زیرساخت‌ها و کارخانجات دیگری در منطقه ایجاد شود.

زینی‌وند، استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان در ایجاد زیرساختهای از جمله مسکن، آموزش و مبلمان شهری در مناطق محروم استان را از دیگر توافق‌های صورت گرفته مطرح کرد.

وی ادامه داد: طرح‌های نیمه تمام آبرسانی به روستاهای رودبار جنوب، قلعه‌گنج و منوجان با مشارکت دولت، سپاه، بنیاد مستضعفان و خیران تکمیل خواهند شد.




بنیاد مستضعفان منطقه جدیدی را در کرمان می‌پذیرد / ادامه فعالیت کارخانه‌ها با مشارکت بخش خصوصی

منبع:بــرنا
?
بنیاد مستضعفان منطقه جدیدی را در کرمان می‌پذیرد / ادامه فعالیت کارخانه‌ها با مشارکت بخش خصوصی