بنگاه‌های اقتصادی عنبرآباد رسالت فرهنگی و اجتماعی خود را انجام دهند/ لزوم حساسیت خانواده‌ها نسبت به تربیت دینی فرزندان

امام‌جمعه عنبرآباد گفت: یکی از وظایف بنگاه‌های اقتصادی حضور فعال در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی است که متاسفانه نسبت به این رسالت مهم غافل و منفعل عمل می‌کنند که امیدواریم تدابیری برای حل این معضل اندیشیده شود. به گزارش فت فتو از عنبرآباد، امام‌جمعه عنبرآباد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با تاکید بر […]


امام‌جمعه عنبرآباد گفت: یکی از وظایف بنگاه‌های اقتصادی حضور فعال در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی است که متاسفانه نسبت به این رسالت مهم غافل و منفعل عمل می‌کنند که امیدواریم تدابیری برای حل این معضل اندیشیده شود.

به گزارش فت فتو از عنبرآباد، امام‌جمعه عنبرآباد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با تاکید بر تربیت دینی فرزندان در خانواده‌ها، اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد نوجوانان بزهکار، جزو خانواده‌هایی هستند که بی‌اهمیت به مسائل دینی هستند، اگر دیده می‌شود برخی جوانان نسبت به مسائل دینی رغبت ندارند، مربوط به عوامل محیطی و خانواده است.تربیت دینی بر اساس آموزه‌های دینی از وظایف اولیه والدین است.

حجت‌الاسلام حمید بامری با بیان اینکه یکی از مسائل جدی در جهان امروز مسأله زن و جایگاه زن در جامعه است، گفت: غرب باید در موضوع زن پاسخگو باشد، نگاه غرب به زن نگاهی منحط، ناقص، گمراه‌کننده و غلط بوده، در مقابل آن، نگاه اسلام به زن نگاهی عزت‌بخش، رشد آفرین، استقلال‌دهنده به هویت و شخصیت زن است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بنگاه‌های اقتصادی در شهرستان عنبرآباد پرداخت و با بیان اینکه مجتمع‌های اقتصادی کلانی هستند که طبعاً از آب و خاک و منابع طبیعی این منطقه استفاده می‌کنند، ابراز داشت: یکی از وظایف این بنگاه‌ها حضور فعال در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی است که متاسفانه نسبت به این رسالت مهم غافل و منفعل عمل می‌کنند که امیدواریم تدابیری برای حل این معضل اندیشیده شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ش





بنگاه‌های اقتصادی عنبرآباد رسالت فرهنگی و اجتماعی خود را انجام دهند/ لزوم حساسیت خانواده‌ها نسبت به تربیت دینی فرزندان

منبع: فــارس
? بنگاه‌های اقتصادی عنبرآباد رسالت فرهنگی و اجتماعی خود را انجام دهند/ لزوم حساسیت خانواده‌ها نسبت به تربیت دینی فرزندان