بلندقامتان سیرجانی از صعود به مرحله نهایی و لیگ برتر بازماندند

از مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول حرفه‌ای بسکتبال کشور و در بازی دوم این مسابقات، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و میهن اسلامشهر درسیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با باخت تیم سیرجانی به پایان رسید.  به گزارش نذیر کرمان از سیرجان،  از مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول حرفه‌ای بسکتبال کشور […]


از مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول حرفه‌ای بسکتبال کشور و در بازی دوم این مسابقات، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و میهن اسلامشهر درسیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با باخت تیم سیرجانی به پایان رسید.

 به گزارش نذیر کرمان از سیرجان،  از مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول حرفه‌ای بسکتبال کشور و در بازی دوم این مسابقات، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و میهن اسلامشهر درسیرجان به مصاف هم رفتند.

این مسابقه که در ورزشگاه شهید سلیمانی گل‌گهر برگزار شد، تیم گل‌گهر که در بازی اول با نتیجه سنگین ۸۰  بر ۵۶ بازنده شده بود، نیاز به برد در این مسابقه داشت تا بتواند کار را به بازی سوم بکشاند.

 اما شاگردان غلام کاظمی علی‌رغم اینکه در وقت اول و دوم اختلاف زیادی داشتند، اما از وقت سوم توانستند با یک بازی زیبا و با برنامه امتیازات از دست داده را جبران کنند و پابه‌پای حریف پیش بروند، اما در نهایت تیم میهن بود که از تجربه بازیکنانش نهایت استفاده را برد و توانست تیم گل‌گهر را در خانه با نتیجه نزدیک ۶۸ بر ۶۵ شکست دهد ومانع رسیدن گل‌گهر به فینال مسابقات و لیگ برتر شود.

 تیم بسکتبال میهن با شکست تیم بسکتبال گل‌گهر در ۲ بازی متوالی ضمن حضور درفینال به لیگ برتر نیز صعود کرد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





بلندقامتان سیرجانی از صعود به مرحله نهایی و لیگ برتر بازماندند

منبع: فــارس
? بلندقامتان سیرجانی از صعود به مرحله نهایی و لیگ برتر بازماندند