بعد از عزل فرماندار سابق در رفسنجان جوّ سنگین بود

فت فتو/کرمان سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان گفت: بعد از عزل فرماندار سابق که به رفسنجان آمدم جو سنگینی در شهرستان بود و روزهای اول حتی مسئولین و همکاران بااحتیاط به سمت بنده می آمدند. به گزارش فت فتو، رضا مُشکی عصر امروز ۲۱ خرداد در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان با تبریک میلاد امام […]

فت فتو/کرمان سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان گفت: بعد از عزل فرماندار سابق که به رفسنجان آمدم جو سنگینی در شهرستان بود و روزهای اول حتی مسئولین و همکاران بااحتیاط به سمت بنده می آمدند.

به گزارش فت فتو، رضا مُشکی عصر امروز ۲۱ خرداد در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان با تبریک میلاد امام رضا(ع)، اظهار کرد: قضیه آمدن ما به رفسنجان این بود که استاندار وقت ما را فراخواندند و بنده را مأمور کردند که در فرمانداری رفسنجان مشغول باشم. اصلا هیچ اطلاعی نداشتم که می خواهم به رفسنجان بیایم و ۱۲ سال فرماندار هستم و خدا را شاهد می گیرم که هیچ جا لابی‌گری نکردم که مسئول باشم. 

وی افزود: بابت اینکه فرصت خدمت‌گذاری از بنده در رفسنجان گرفته می شود، اصلا ناراحت نیستم و امروز صبح نیز سجده شکر گذاشتم که این مسئولیت سنگین از گردن بنده برداشته شده است. کارمند وزارت کشور هم هستم و هر گوشه که توفیق خدمت داشته باشم می روم.

وی بیان کرد: روز اول که به شهرستان آمدم سراغ آقای پورمحمدی را گرفتم. چند بار درخواست ملاقات با آقای پورمحمدی داشتم که گفتند در رفسنجان نیست و موفق نشدم که آقای پورمحمدی را ملاقات کنم.

مُشکی تصریح کرد: بعد از عزل فرماندار سابق که به رفسنجان آمدم جو سنگینی در شهرستان بود و روزهای اول حتی مسئولین و همکاران بااحتیاط به سمت بنده می آمدند.

سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه اوایل سال با پدیده سرمازدگی در حوزه کشاورزی مواجه شدیم، خاطرنشان کرد: ۸۰ هزار باغات و ۴۰ هزار بهره بردار و جامعه کارگری شهرستان از این سرمازدگی دچار چالش شد. مطالبات آنها باید پیگیری می شد و سبب شد مسئولین کشوری در شهرستان حضور یابند و در کارگروههای کشاورزی مسائل را منتقل کردیم.

وی بیان کرد: رفسنجان مردم شریف، نجیب و انقلابی دارد و یکی از سرمایه های مهم آن مردم آن هستند. رفسنجان می تواند یکی از قطب های صنعتی استان و کشور باشد، اما مشکلات و موانعی در این زمینه وجود دارد.

سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه در این مدت برنامه هایی را در زمینه کشاورزی، سرمازدگی، ساماندهی افاغنه و….پیگیری کردیم، خاطرنشان کرد: ساماندهی اتباع یکی از مشکلات، دغدغه ها و مطالبات مردمی در رفسنجان است. حضور اتباع در هسته مرکز شهر چندان زیبنده نیست و مهاجرین فرصت اشتغال را از جوانان این شهر گرفته اند و ساماندهی اتباع ضروری است.

مُشکی افزود: در رفسنجان برای حل مشکل آب شرب و کشاورزی اقدامات زیرساختی خوبی انجام گرفته است و اخیرا نیز عملیات آبرسانی به روستاهای رفسنجان کلنگ زنی شد.

سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان اضافه کرد: رفع مشکل آب مهدی آباد و بخش هایی از نوق در اولویت است، اقدامات اساسی در زمان آقای پورمحمدی انجام گرفت که مراحل اجرایی آن مانده و مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با همت و تلاش فرماندار جدید حل شود.

انتهای پیام




بعد از عزل فرماندار سابق در رفسنجان جوّ سنگین بود

منبع: ایـسنا
? بعد از عزل فرماندار سابق در رفسنجان جوّ سنگین بود