بصیرت افزایی ضامن انقلاب و نظام است

با اشاره به شعار محوری یوم الله ۹ دی با عنوان «تجلی وحدت ملی رمز عبور از فتنه» ادامه داد: یوم انجم شعاع گفت: یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت یکی از روزهای بیاد ماندنی انقلاب است که مردم با حضور خود حماسه آفریدند و این روز در تاریخ انقلاب ماندگار […]

با اشاره به شعار محوری یوم الله ۹ دی با عنوان «تجلی وحدت ملی رمز عبور از فتنه» ادامه داد: یوم انجم شعاع گفت: یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت یکی از روزهای بیاد ماندنی انقلاب است که مردم با حضور خود حماسه آفریدند و این روز در تاریخ انقلاب ماندگار شد، بدین جهت این روز را روز بصیرت و میثاق با رهبری نام گذاشتند.

به گزارش فت فتو؛ حسین انجم شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز طی نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی روز بصیرافزایی و میثاق با رهبری، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی  اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی کسی بود که تمام هستی خود را در راه دفاع از نظام، انقلاب اسلامی و مردم گذاشت.

وی با اشاره به شعار محوری یوم الله ۹ دی با عنوان «تجلی وحدت ملی رمز عبور از فتنه» ادامه داد: یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت یکی از روزهای بیاد ماندنی انقلاب است که مردم با حضور خود حماسه آفریدند و این روز در تاریخ انقلاب ماندگار  شد، بدین جهت این روز را روز بصیرت و میثاق با رهبری نام گذاشتند.

رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی افزود: زیرا مردم در یوم الله ۹ دی بصیرت خود را ثابت کردند و به خاطر رضای خدا و اهل بیت  و و لایت فقیه به میدان آمدند تا ثابت کنند همیشه پای انقلاب و ارزشهای انقلاب ایستاده اند، همانطور که در ۸ سال جنگ تحمیلی مقابل همه دنیا جنگیدند.

انجم شعاع تصریح کرد: مردم در جنگ نرم نیز در مقابل دشمنان داخلی و خارجی نظام می ایستند و از حیثیت انقلاب و کشور دفاع می کنند.

وی عنوان کرد: اگرحاج قاسم به عنوان سیدالشهدای مقاومت نام گرفت به این دلیل بود که کارش برای رضای خدا بود و اخلاص داشت او به خاطر مردم و انقلاب کار می کردو همیشه خود را سرباز ولایت و گوش به فرمان ولی فقیه و رهبری می دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی از اوایل ۸ سال دفاع مقدس در جبهه ها حضور داشت تا زمانی که در سخت ترین شرایط داعش سوریه را اشغال کرده بود و  زمانی که مقام معظم رهبری فرمودند که باید مدافع حرم بود و به جنگ با داعش رفت و کشورهایی همچون عراق و سوریه را از وجود آنها پاک کرد.

انجم شعاع در ادامه افزود: اگر داعش را در عراق و سوریه زمین گیر نمی کردیم هدف اصلی آنها ایران بود که می بایست ابتدا از عراق و سوریه بگذرند.

وی بیان کرد:  در سال ۸۸ عده ای به عنوان اینکه در انتخابات تقلب شده و می دانستند چنین نشده و هدف آنها براندازی نظام و انقلاب بود که با پشتیبانی ایادی همچون آمریکا و انگلیس دست به آشوب و فتنه گری زدند که این مسئله با ناکامی به پایان رسید.

رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی یکی دیگر از اهداف شوم فتنه گران را رسیدن به قدرت و منافع ملی عنوان کرد و گفت: درسایر کشورها خط قرمز منافع ملی است و در کشور ما منافع ملی و انقلاب و اسلام خط قرمز است که فتنه گران از همه اینها عبور  کردند.

انجم شعاع بصیرت، شناخت و آگاهی مردم را عامل نابودی فتنه گران برشمرد و افزود: مردم با بصیرت خود این فتنه و آتش را خاموش کردند که اگر این بصیرت نبود ممکن بود چه بلایی به سر کشور  می آوردند.

وی تصریح کرد: زمانی که اختلافات بالا می گیرد و انسان را دچار اشتباه می کند این بصیرت است و روشنگری است که می تواند انسان را در صراط مستقیم قرار  دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: برای روشنگری و بالا بردن آگاهی و شناخت مردم همه وظیفه داریم کار کنیم.

انجم شعاع با اشاره به اینکه  در این راستا رسانه ها، ارگانها و عوامل اجرایی وظیفه دارند برای تبیین این بصیرت افزایی به میدان بیایند، ابراز کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز ا ز یک ماه  پیش جلساتی تشکیل و برنامه ریزی کردند که درتمامی شهرستانها کار انجام شود  البته تنها به مراسم اکتفا نکنیم  بلکه رسانه ها، مساجد و ارگانها نیز باید به کمک آیند.

وی به برنامه های محوری اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی صبح پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح در حسینیه ثارالله کرمان با سخنرانی آیت الله دری نجفی نماینده ولی فقیه وامام جمعه  اراک برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان همچنین از برگزاری مراسمی در گلزار شهدا درعصر همان روز  با سخنرانی ایت الله در نجفی خبر داد و عنوان کرد: و ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز جمعه  هم مراسمی در مسجد قائم کرمان توسط هیئت شهدای بیت الله و با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری برگزار خواهد شد.

انجم شعاع، برگزاری مراسم در اماکن متبرکه، همایش نقش فتنه در امنیت غذایی،طراحی و چاپ بنر در طرح های مختلف،  کرسی های آزاد اندیش، برگزاری مراسم در ۱۵ مسجد که به صورت ویژه، اجرای بصیرت و روشنگری در پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان، موشن گرافیک و تولید محتوا در فضای مجازی، برگزاری مراسم نقش زنان در ۹ دی در محل گلزار شهدای کرمان، برگزاری دعای کمیل در پنجشنبه شب و دعای ندبه روز جمعه در مهدیه مسجد صاحب زمان با محوریت ۹ دی و
برگزاری مسابقات فرهنگی و علمی و برگزاری ویژه برنامه های ۹ دی در فر هنگسرای کوثر و ماه بنی هاشم و جان جهان توسط شهرداری را از جمله برنامه های یوم الله ۹ دی در کرمان برشمرد.

انتهای پیام/نامجو
برگزاری ویژه برنامه هدی ۹ دی فر هنگسرای کوثر و ابوالفضل و جان جهان توسط شهرداری
بصیرت افزایی ضامن انقلاب و نظام است
و شعار محوری یوم الله ۹ دی تجلی وحدت ملی رمز عبور از فتنه




بصیرت افزایی ضامن انقلاب و نظام است

منبع:آرمـان
? بصیرت افزایی ضامن انقلاب و نظام است