بسیج ورزشکاران افتخار آفرینی پارالمپیکی های دیار کریمان را تبریک گفت

سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان در پی موفیقت و افتخار آفرینی ورزشکاران دیار کریمان در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پیام تبریکی صادر کرد. به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان در پی موفیقت و افتخار آفرینی ورزشکاران غیور دیار کریمان در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پیام تبریکی صادرکرد. بسم الله […]

سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان در پی موفیقت و افتخار آفرینی ورزشکاران دیار کریمان در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان در پی موفیقت و افتخار آفرینی ورزشکاران غیور دیار کریمان در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پیام تبریکی صادرکرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مدال و افتخار آفرینی ورزشکاران غیور دیار کریمان، زهرا نعمتی با کسب مدال طلا در تیراندازی با کمان،  سعید افروز با کسب مدال طلای پرتاب نیزه و منصور میرزایی با کسب مدال نقره وزنه برداری در مسابقات پارالمپیک توکیو موجب شادی ملت عزیز ایران وبه طور ویژه مایه مباهات وافتخار مردم نجیب استان شده است.

بسیار خرسندیم که عزیزان توانمند دیار سردار دل‌ها با حضور خود در این مسابقات بار دیگر نام دیار کریمان را سرافراز کرده و پرچم مقدس کشورمان را در میادین جهانی به اهتزاز در آورده اند.

سازمان بسیج ورزشکاران، ضمن عرض تبریک و تهنیت این موفیقت بزرگ و ارزشمند محضر گرانقدر آن ورزشکاران و خانواده محترمشان، از خداوند منان کسب موفیقت‌ها و افتخار آفرینی‌های دیگر و پیروزی در میادین بین المللی را برای این ورزشکاران برومند و توانمند دیار کریمان، مسئلت دارد.

انتهای پیام/ی




بسیج ورزشکاران افتخار آفرینی پارالمپیکی های دیار کریمان را تبریک گفت

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? بسیج ورزشکاران افتخار آفرینی پارالمپیکی های دیار کریمان را تبریک گفت