بسیج در توسعه و آبادانی و در زمان بحران ها موثر عمل می‌کند

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: بسیج در دفاع از مظلوم، محرومیت ‌زدایی، کمک و مساعدت، علم و دانش، توسعه و آبادانی و در زمان بحران ها حضور پررنگ دارد و موثر عمل می‌کند. حجت الاسلام و المسلمین”حسن علیدادی سلیمانی” پیش از ظهر امروز ۱۰ شهریورماه در ارتباط […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: بسیج در دفاع از مظلوم، محرومیت ‌زدایی، کمک و مساعدت، علم و دانش، توسعه و آبادانی و در زمان بحران ها حضور پررنگ دارد و موثر عمل می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین”حسن علیدادی سلیمانی” پیش از ظهر امروز ۱۰ شهریورماه در ارتباط ویدئوکنفرانس با بسیج ادارات استان کرمان عنوان کرد: امام راحل با یک نگاه جامع و هدفمند بسیج را طراحی کرد.

وی با بیان اینکه در دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیج یکی از نهادهای موثر و مفید بوده، اظهار کرد: تقویت نیروی انسانی و در یک کلمه ماموریت انسان ساز یکی از ماموریت های بسیج است به گونه ای که بسیج موظف است انسان وظیفه محور و خداشناس تربیت کند و برای رسالت انقلاب کادرسازی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هدف گذاری برای حرکت خداپسندانه و نقشه راهی برای رسیدن به این هدف انسانی و الهی طراحی کردن را از دیگر رسالت های بسیج برشمرد و عنوان کرد: در فرمایشات معمار کبیر انقلاب هدف بسیج مشخص شده و آن عبارت از فتح معنوی و انسانی جهان است و این یعنی دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم و …

وی تاکید کرد: بسیج متعلق به امروز و چند سال آینده نیست بلکه متعلق به انسان و انسانیت است.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: بسیج در دفاع از مظلوم، محرومیت ‌زدایی، کمک و مساعدت، علم و دانش، توسعه و آبادانی و در زمان بحران ها حضور پررنگ دارد و موثر عمل می‌کند.

وی با بیان این مطلب که بسیج در تمام روزهای سخت و صعب در خط مقدم بوده و هست و همواره آمادگی دارد، تصریح کرد: نگاه به نیروی الهی بسیج در جبهه پرقدرت مقاومت تبدیل به یک نیروی گسترده، قوی و شجاع در دنیا شده که دشمنان اسلام مخصوصا رژیم غاصب اسرائیل از آن در ترس و هراس هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان وجود فرماندهی بی نظیر، عادل، آگاه و مرد خدا به معنای واقعی کلمه را از افتخارات بسیج دانست و بیان کرد: عبور از این مسیر سخت اما ارزشمند است و امیدواریم این نیروی الهی بستر را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم کند.

انتهای پیام




بسیج در توسعه و آبادانی و در زمان بحران ها موثر عمل می‌کند

منبع:ایـسنا
? بسیج در توسعه و آبادانی و در زمان بحران ها موثر عمل می‌کند