بسیجیان کرمانی یاری‌گر بیماران کرونایی با اقدامات حمایتی و مراقبتی

مسؤول ناحیه بسیج امیرالمومنین (ع) شهر کرمان گفت: از ابتدای ماه محرم کارهای خوبی در قالب تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی انجام دادیم و خانواده‌هایی که بیمار داشتند بسیجیان از نزدیک مراجعه و آب میوه، غذا و داروی مورد نیاز آنها را تأمین کردند. به گزارش فت فتو از کرمان، حمیدرضا حسین‌خانی امروز در جمع […]


مسؤول ناحیه بسیج امیرالمومنین (ع) شهر کرمان گفت: از ابتدای ماه محرم کارهای خوبی در قالب تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی انجام دادیم و خانواده‌هایی که بیمار داشتند بسیجیان از نزدیک مراجعه و آب میوه، غذا و داروی مورد نیاز آنها را تأمین کردند.

به گزارش فت فتو از کرمان، حمیدرضا حسین‌خانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از ابلاغ دستور رهبری در بحث کمک‌های مومنانه و مواسات کارهای خیلی خوبی در ناحیه حضرت امیر (ع) شهر کرمان انجام شده و از ابتدای کرونا تاکنون ۶۰ هزار بسته غذایی بین آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.

مسؤول ناحیه بسیج امیرالمومنین (ع) شهر کرمان عنوان کرد: از ابتدای ماه محرم کارهای خیلی خوبی در قالب تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی انجام دادیم و همکاری خیلی خوبی با کادر بهداشت و درمان صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بیش از ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان و بیش از سه‌هزار پرس غذا بین اقشار کم درآمد و آُسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است و خانواده‌هایی که بیمار داشتند بسیجیان از نزدیک مراجعه و آب میوه، غذا و داروی مورد نیاز آنها را تأمین کردند.

حسین‌خانی خاطرنشان کرد: رزمایش امروز با همکاری مسجد جامع، اوقاف و پایگاه مقاومت شهید همت انجام و  ۳۰۰ بسته غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند و چای و …به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان و در مجموع ۱۸۰ میلیون تومان بین اقشار آسیب‌دیده و نیازمند در همین مناطق و حوالی پایگاه‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب





بسیجیان کرمانی یاری‌گر بیماران کرونایی با اقدامات حمایتی و مراقبتی

منبع:فــارس
? بسیجیان کرمانی یاری‌گر بیماران کرونایی با اقدامات حمایتی و مراقبتی