بسیجیان با قدرت به فعالیت خود در طرح شهید سلیمانی ادامه می دهند

حمیدرضا رشیدی نژاد گفت: از ابتدا اجرای طرح شهید سلیمانی بین بسیج و دانشگاه تفاهم بسته شد و با همت فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، بسیجیان با قدرت به فعالیت خود در این طرح ادامه می دهند. به گزارش فت فتو؛ عصر امروز در آئین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت با حضور بهزاد […]

حمیدرضا رشیدی نژاد گفت: از ابتدا اجرای طرح شهید سلیمانی بین بسیج و دانشگاه تفاهم بسته شد و با همت فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، بسیجیان با قدرت به فعالیت خود در این طرح ادامه می دهند.

به گزارش فت فتو؛ عصر امروز در آئین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت با حضور بهزاد عین اللهی وزیر بهداشت و درمان کشور، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد.

بسیجیان با قدرت به فعالیت خود در طرح شهید سلیمانی ادامه می دهند

حمیدرضا رشیدی نژاد گفت: امروز در این مراسم برگزیدگان جشنواره سلیمان سلامت که از بهترین آثار در خصوص طرح شهید سلیمانی تقدیر می شود و از مجریان این طرح بسیج، هلال احمر و مردم تشکر می کنم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: از ابتدا اجرای طرح شهید سلیمانی بین بسیج و دانشگاه تفاهم بسته شد و با همت سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، بسیجیان با قدرت به فعالیت خود در این طرح ادامه می دهند.

وی بیان کرد: امیدواریم امروز هم با همان قدرت اولیه این طرح را ادامه دهیم، تا از شر این بلیه جهانی رهایی یابیم.

این خبر در حال تکمیل است….

انتهای پیام/م




بسیجیان با قدرت به فعالیت خود در طرح شهید سلیمانی ادامه می دهند

منبع:آرمـان
? بسیجیان با قدرت به فعالیت خود در طرح شهید سلیمانی ادامه می دهند