بسیجیانی که با پای دل به دیدار «امام امت» رفتند

امروز همزمان با دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از بسیجیان در حسینیه امام خمینی(ره)، بسیجیان شهر کرمان در اجتماعی سخنان ولی امر مسلمین را استماع کردند. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ثانیه‌ها نزدیک شدن دیدار با پدر را نشان می‌‌دهد، اینجا حسینیه ثارالله شهر کرمان، محل برگزاری اجتماع سراسری در […]

امروز همزمان با دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از بسیجیان در حسینیه امام خمینی(ره)، بسیجیان شهر کرمان در اجتماعی سخنان ولی امر مسلمین را استماع کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ثانیه‌ها نزدیک شدن دیدار با پدر را نشان می‌‌دهد، اینجا حسینیه ثارالله شهر کرمان، محل برگزاری اجتماع سراسری در محضر ولایت و دیدار بسیجیان و همشهریان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای است.

بسیجیان کرمانی از نقاط مختلف شهر کرمان در حسینیه ثارالله گردهم آمده‌اند تا ضمن استماع سخنان ولی امر مسلمین، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند و با حضور خود این مهم را به دنیا استکبار مخابره کنند که ما همواره پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌ایم.

بسیجیان با چفیه‌هایی که بر دوش خود گذاشته بودند، وارد حسینیه می‌شدند، مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و با پخش بخشی از سخنان سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص دوران دفاع مقدس و عنایات و مادری حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در جنگ تحمیلی آغاز شد. سخنانی که نه تنها هیچ‌گاه تکراری نیست، بلکه شنیدن هرباره این سخنان تلنگری دوباره برای هر یک از ما خواهد بود.

در این گردهمایی اقشار مختلف مردم، کودک، زن، مرد، دانشجو، دانش‌آموز، پیشکسوتان، رزمندگان دوران دفاع مقدس، طلبه و روحانیون و غیره برای دیدن روی ماه امام و مقتدای خود حضور یافته‌اند. دخترانی را می‌بینم که با شور به سمت سالن روانه می‌شوند و تلاش دارند برای حضور در این اجتماع پرشور زودتر از دیگری برسند. برخی از مادران با فرزند خود به دیدار رهبر معظم انقلاب آمده‌اند.

دختر کوچکی با چادر منقش به گل‌های قرمز و سفید سالن را با گام‌های کوچک خود دوان دوان طی می‌کرد؛ مادرش را دیدم و پرسیدم سخت نیست با وجود داشتن فرزند کوچک در این گردهمایی حاضر شده‌اید، گفت: با فرزندم آمده‌ام که از دوران کودکی با رهبر معظم انقلاب، آرمان‌های انقلاب، شهدا و نظام آشنا شود و بداند برای داشتن این انقلاب چه کارهایی انجام شده است.

وی ابراز کرد: همواره فرزندم را در این اجتماعات می‌آورم که عشق به ولی‌فقیه از دوران کودکی بیاموزد.

با بانو جوان کرمانی دیگری در حسینیه هم‌صحبت شدم، از او در خصوص علت حضور در این اجتماع جویا شدم، وی که خود را فاطمه احمدی معرفی کردم با چشمانی که شوق دیدار رهبر معظم انقلاب عیان بود، اظهار کرد: عشق به رهبر و مقتدایم باعث می‌شود در همه اجتماعات که متعلق به ایشان باشد، حضور پیدا کنم.

وی ادامه داد: این مهم را وظیفه شرعی می‌دانم؛ چرا که رهبر معظم انقلاب، امام امت هستند و من نیز سرباز پا در رکاب ایشان هستم،بنابراین هر جا نام ایشان باشد، حضور پیدا می‌کنم.

بین جمعیت، پرچم‌ غزه خودنمایی می‌کند، مردان و زنان بسیجی را می‌بینم که پرچم غزه را در دست دارند، آنان با این اقدام می‌خواهند نشان دهند همواره همراه و به‌یاد ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین هستند و آرمان‌های امام راحل در این زمینه را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند.

انتهای خبر/م




بسیجیانی که با پای دل به دیدار «امام امت» رفتند

منبع:آرمـان
? بسیجیانی که با پای دل به دیدار «امام امت» رفتند