بستری ۲۶۱ بیمار جدید کرونا مثبت و فوت ۲۴ نفر در کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۲۴ نفر و موارد جدید بستری در استان را ۲۶۱ مورد اعلام کرد. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۲۴ نفر و موارد جدید بستری در استان را ۲۶۱ مورد اعلام کرد.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان موارد بستری قطعی کرونا مثبت در بیمارستان‌های استان را یک‌هزار و ۱۱۲ نفر اعلام کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در تشریح موارد مثبت بستری در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان عنوان کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان در حال حاضر ۶۵۳ بیمار، رفسنجان ۵۸ نفر، جیرفت ۱۹۱ نفر، بم ۷۴ نفر و سیرجان ۱۳۶ نفر بیمار کرونا مثبت بستری دارد.

وی تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را از ابتدا تاکنون ۳۱ هزار و ۶۴۲ مورد دانست و افزود: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۲۶۱ مورد بوده است که ۱۴۳ مورد آن در سطح دانشگاه علوم پزشکی کرمان بوده است.

شفیعی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۲۴ نفر اعلام و اظهار کرد: ۱۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک نفر حوزه دانشگاه رفسنجان، چهار نفر حوزه دانشگاه جیرفت، یک نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و پنج نفر در حوزه دانشکده سیرجان فوتی داشته‌ایم و مجموع جانباختگان به ۳ هزار و ۸۳۶ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق




منبع:فــارس
? بستری ۲۶۱ بیمار جدید کرونا مثبت و فوت ۲۴ نفر در کرمان