بستری ۱۱۱۲ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان موارد بستری قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان را یک‌هزار و ۱۱۲ مورد اعلام کرد. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ موارد بستری قطعی در بیمارستان‌های استان را […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان موارد بستری قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان را یک‌هزار و ۱۱۲ مورد اعلام کرد.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ موارد بستری قطعی در بیمارستان‌های استان را یک‌هزار و ۱۱۲ مورد اعلام کرد و اظهار داشت: موارد مثبت بستری در سطح دانشگاه‌ علوم پزشکی کرمان ۶۳۵ نفر، رفسنجان ۶۳ نفر، جیرفت ۲۰۶ نفر، بم ۷۰ نفر و سیرجان ۱۳۸ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان را ۲۶۷ مورد دانست و افزود: در کرمان ۱۵۸ مورد، رفسنجان ۶ مورد، جیرفت ۵۲ مورد، بم ۱۴ مورد و سیرجان ۳۸ مورد جدید بستری شدند.

وی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته را ۲۷ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: سن فوتی‌ها بین ۲۲ سال و ۹۶ سال بوده است و مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در استان به ۳ هزار و ۷۹۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق




منبع:فــارس
? بستری ۱۱۱۲ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان