بستری ۱۰۰۷ بیمار قطعی کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: موارد بستری قطعی در بیمارستان‌های استان در حال حاضر یک‌هزار و هفت مورد است. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹تا ساعت ۱۵ اظهار […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: موارد بستری قطعی در بیمارستان‌های استان در حال حاضر یک‌هزار و هفت مورد است.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹تا ساعت ۱۵ اظهار داشت: موارد بستری قطعی در بیمارستان‌های استان در حال حاضر یک‌هزار و هفت مورد است که دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۵۸۷ نفر بستری دارد.

وی با بیان اینکه رفسنجان ۵۳ نفر، جیرفت ۱۵۵ نفر، بم ۷۹ نفر و سیرجان ۱۳۳ نفر بستری دارد، عنوان کرد: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۶۲ مورد و تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا ۲۲ نفر بوده است و مجموع جانباختگان به ۴ هزار و ۳۱۰ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ارتباط با واکسن تزریق شده در استان کرمان خاطرنشان کرد: واکسن تزریق شده نوبت اول ۷۱۳ هزار و ۷۶۸ نفر و واکسن تزریق شده نوبت دوم ۳۵۵ هزار و ۶۱۵ است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





بستری ۱۰۰۷ بیمار قطعی کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان

منبع:فــارس
? بستری ۱۰۰۷ بیمار قطعی کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان