بستری ۵۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمان/ثبت ۱۰ فوتی جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر ۵۳۳ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان را ۵۳۳ مورد […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر ۵۳۳ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان را ۵۳۳ مورد برشمرد که در کرمان ۳۰۸ نفر، رفسنجان ۲۳ نفر، جیرفت ۶۵ نفر، بم ۴۸ نفر و سیرجان ۸۹ نفر بستری‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۳۸ هزار و ۸۲۹ مورد و  موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان را ۱۰۳ مورد اعلام کرد.

وی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۰ نفر و مجموع جانباختگان کرونا در استان را ۴ هزار و ۶۲۸ نفر برشمرد.

شفیعی خاطرنشان کرد: واکسن تزریق شده نوبت اول در استان کرمان یک‌میلیون و ۱۵۳ هزار و ۴۴۴ دز و نوبت دوم ۵۵۲ هزار و ۲۹۰ دز بوده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





بستری ۵۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمان/ثبت ۱۰ فوتی جدید

منبع:فــارس
? بستری ۵۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمان/ثبت ۱۰ فوتی جدید