بستری ۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و ۱۲۷ بیمارقطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و ۱۲۷ بیمارقطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند که به تفکیک در کرمان ۶۴۱ نفر، رفسنجان ۴۹ نفر، جیرفت ۲۱۷ نفر، بم ۶۶ نفر و سیرجان ۱۵۴ نفر بستری‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۳۵ هزار و ۳۲۳ مورد و موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان را ۲۳۴ مورد عنوان کرد.

وی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۸ نفر و مجموع فوتی‌های کرونا در استان را ۴ هزار و ۱۹۰ نفر برشمرد.

شفیعی خاطرنشان کرد: واکسن تزریق شده نوبت اول در استان ۶۶۵ هزار و ۲۱۳ دز و واکسن تزریق شده نوبت دوم ۲۶۸ هزارو ۹۳۶ دز بوده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب





بستری ۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمان

منبع:فــارس
? بستری ۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمان