بستری ۱۷۲ بیمار جدید کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۷۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان موارد بستری قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان را ۸۲۴ مورد عنوان […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۷۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان موارد بستری قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان را ۸۲۴ مورد عنوان کرد که به تفکیک در کرمان ۴۷۳ نفر، رفسنجان ۴۱ نفر، جیرفت ۱۲۱ نفر، بم ۶۶ نفر و سیرجان ۱۲۳ نفر بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان  تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۳۷ هزار و ۲۳۶ مورد و  موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان را ۱۷۲ مورد برشمرد.

وی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۸ نفر و مجموع فوتی‌های کرونا در استان را ۴ هزار و ۴۱۲ نفر اعلام کرد.

شفیعی خاطرنشان کرد: واکسن تزریق شده نوبت اول در استان ۷۶۱ هزار و ۴۳۶ دز و نوبت دوم ۴۰۳ هزار و ۹۱۳ دز بوده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب





بستری ۱۷۲ بیمار جدید کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان

منبع:فــارس
? بستری ۱۷۲ بیمار جدید کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان