بستری ۱۱۷۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر یک‌هزار و ۱۷۵ بیمار قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۱۷۵ مورد است […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر یک‌هزار و ۱۷۵ بیمار قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۱۷۵ مورد است که به تفکیک در کرمان ۶۶۳ نفر، رفسنجان ۴۴ نفر، جیرفت ۲۱۸ نفر، بم ۱٠۶ نفر و سیرجان ۱۴۴ نفر بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۳۴ هزار و ۵۸۳ مورد و موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان را ۲۷۸ مورد اعلام کرد.

وی فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۲۲ نفر و مجموع فوتی‌های کرونا در استان را ۴ هزار و ۱۲۶ مورد برشمرد.

شفیعی واکسن تزریق شده نوبت اول در استان را ۶۴۷ هزار و ۳۷۲ دز و نوبت دوم را ۲۳۰ هزار و ۹۰۳ دز عنوان کرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب





بستری ۱۱۷۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های کرمان

منبع:فــارس
? بستری ۱۱۷۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های کرمان