بستری ۱۱۳ بیمار جدید کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان ۶۴۴ مورد است که در  کرمان ۳۶۵ نفر رفسنجان ۳۲ نفر، جیرفت ۸۶ نفر،  بم ۵۱ نفر و سیرجان ۱۱۰ نفر بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۳۷ هزار و ۹۹۴ مورد و موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان را ۱۱۳ مورد عنوان کرد.

وی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۴ نفر و مجموع فوتی‌های کرونا را ۴۵۱۱ نفر اعلام کرد.

شفیعی خاطرنشان کرد: واکسن تزریق شده نوبت اول در استان ۹۰۸ هزار و ۱۳۰ دز و نوبت دوم ۴۸۴ هزار و ۹۸۸ دز بوده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

 





بستری ۱۱۳ بیمار جدید کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان

منبع:فــارس
? بستری ۱۱۳ بیمار جدید کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان