بستری ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۷۹۴ مورد است که به تفکیک در کرمان ۴۵۱ نفر، رفسنجان ۲۳ نفر، جیرفت ۱۲۷ نفر، بم ۵۶ نفر و سیرجان ۱۳۷ نفر بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۳۷ هزار و ۸۱۱ مورد و موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان را ۱۱۱ مورد برشمرد.

وی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۲۱ نفر و مجموع فوتی‌های کرونا در استان را ۴ هزار و ۴۸۶ نفر اعلام کرد.

شفیعی در ادامه واکسن تزریق شده نوبت اول در استان کرمان را ۸۴۹ هزار و ۷۳۱ دز و نوبت دوم را ۴۵۷ هزار و ۷۶۵ دز عنوان کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





بستری ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمان

منبع:فــارس
? بستری ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمان