بستری ۱۰۰۸ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هم‌اکنون یک‌هزار و ۸ بیمار با تست مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۰۰۸مورد است که به […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هم‌اکنون یک‌هزار و ۸ بیمار با تست مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۰۰۸مورد است که به تفکیک در کرمان ۵۷۱ نفر، رفسنجان ۴۳ نفر، جیرفت ۱۷۴ نفر، بم ۶۶ نفر و سیرجان ۱۵۴ نفر بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۳۵ هزار و ۶۸۹ نفر عنوان کرد و گفت: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان ۱۴۴ مورد بوده است.

وی عنوان کرد: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۲۳ نفر و مجموع فوتی‌های کرونا از ابتدا تاکنون در استان کرمان ۴ هزار و ۲۳۷ مورد است.

شفیعی در ادامه واکسن تزریق شده نوبت اول در استان را ۶۸۲ هزار و ۶۳۶ دز و نوبت دوم را  ۳۰۸ هزار و ۹۶ دز عنوان کرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب





بستری ۱۰۰۸ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان

منبع:فــارس
? بستری ۱۰۰۸ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان