بزرگ‌ترین محفل دانش‌آموزی اُنس با قرآن در استان کرمان برگزار شد

نذیر کرمان/کرمان بزرگترین محفل دانش آموزی اُنس با قرآن کریم با حضور بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز کرمانی در بیش از ۵۰۰۰ مدرسه و ۳۷ دارالقرآن استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد. سیدعلی اصغر سادات‌حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز ۲۹ فروردین ماه در حاشیه آیین […]

نذیر کرمان/کرمان بزرگترین محفل دانش آموزی اُنس با قرآن کریم با حضور بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز کرمانی در بیش از ۵۰۰۰ مدرسه و ۳۷ دارالقرآن استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

سیدعلی اصغر سادات‌حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز ۲۹ فروردین ماه در حاشیه آیین متمرکز استانی محفل دانش‌آموزی انس با قرآن در حسینیه ثارالله کرمان اظهار کرد: هدف از برگزاری محافل دانش آموزی اُنس با قرآن کریم، تعمیق تفکر، تدبر و انس نسل جوان با قرآن، آموزه‌های قرآنی و مصونیت بخشی جوانان و نوجوانان عزیز، با بهره گیری از معارف قرآن کریم و اهل بیت علیه السلام است.

وی افزود: هدف اصلی سند تحول بنیادین، پرورش عبد صالح است که این امر با بهره گیری از قرآن کریم و ایجاد انس و الفت با کلام الهی محقق می شود.

سادات‌حسینی تصریح کرد: این محافل مجالسی هستند برای ادامه مسیر نورانی شهداء و آرمان‌های بلند آنان که جان عزیز خود را در آن راه فدا کردند و امید آن که نسل نوجوان و جوان کشور اسلامی، این آینده سازان ایران اسلامی در زندگی خود از سیره، رفتار و گفتار شهداء سرمشق بگیرند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بزرگترین محفل دانش آموزی انس با قرآن با حضور بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز کرمانی در بیش از ۵۰۰۰ مدرسه و ۳۷ دارالقرآن استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی بیان کرد: امروز محفل متمرکز انس با قران کریم با حضور بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز کرمانی در حسینیه ثارالله برگزار شد.

انتهای پیام




بزرگ‌ترین محفل دانش‌آموزی اُنس با قرآن در استان کرمان برگزار شد

منبع: ایـسنا
? بزرگ‌ترین محفل دانش‌آموزی اُنس با قرآن در استان کرمان برگزار شد