بزرگترین بندر خشک کشور در کرمان ایجاد می‌شود/ضرورت تسریع در حل مشکل مرز هوایی جیرفت

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: عملیات اجرای بزرگترین بندر خشک لجستیک کشور در کرمان در حال پیگیری است که نیازمند است در حوزه همکاری‌های مشترک با بخش فرودگاهی، که حمل و نقل ترکیبی را در دستور کار قرار دهد. به گزارش فت فتو از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی امروز در مراسم تکریم و […]


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: عملیات اجرای بزرگترین بندر خشک لجستیک کشور در کرمان در حال پیگیری است که نیازمند است در حوزه همکاری‌های مشترک با بخش فرودگاهی، که حمل و نقل ترکیبی را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان اظهار داشت: در استان کرمان در زمینه فرودگاه‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام شده و توسعه بسیار گسترده‌ای صورت گرفته است، اما طبیعتاً نباید به این مقدار بسنده کنیم، چون ظرفیت استان کرمان فراتر از این مجموعه‌ای است که تا کنون فراهم شده است.

وی عنوان کرد: استان کرمان رتبه هشتم فرودگاهی به‌واسطه حمل مسافر و ناوگان مسافری کشور را به خود اختصاص داده است.

پورابراهیمی بیان داشت: درخواست داریم بخش پایانه بین‌المللی مسافر خارجی فرودگاه کرمان با توجه به اینکه قبلا ردیف بودجه و اعتبار داشته است در حوزه تصمیم‌گیری قرار گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمان بعد از استان تهران رتبه دوم کشور برای سفر به عتبات عالیات را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: استان کرمان پیشتاز در روند فعالیت‌های اقتصادی کشور است و شاخص‌هایی که ما در حوزه‌های مختلف داریم از متوسط کشور بالاتر است.

پورابراهیمی با ذکر این مطلب که ۶۰۰ میلیارد تومان برای پایانه مسافربری خارجی فرودگاه استان نیاز است، خاطرنشان کرد: باید مشکلات مرز هوایی فرودگاه جیرفت هرچه سریع‌تر رفع شود تا بتوانیم محصولات کشاورزی را با پروازهای باری به کشورهای هدف صادر کنیم که در این خصوص نیاز به حمایت شرکت فرودگاه‌های کشور است.

وی یادآو شد: عملیات اجرایی بزرگترین بندر لجستیک خشک کشور در کرمان در حال پیگیری است که نیازمند است در حوزه همکاری‌های مشترک با بخش فرودگاهی، که حمل و نقل ترکیبی را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب





بزرگترین بندر خشک کشور در کرمان ایجاد می‌شود/ضرورت تسریع در حل مشکل مرز هوایی جیرفت

منبع: فــارس
? بزرگترین بندر خشک کشور در کرمان ایجاد می‌شود/ضرورت تسریع در حل مشکل مرز هوایی جیرفت