برگشت و تذکر به ۳۸۰۰ خودرو در ورودی‌های کرمان

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در تشریح عملکرد ۱۲ روزه ممنوعیت تردد در ورودی و خروجی‌های استان از ۳ هزار و ۸۴۸ مورد تذکر و برگشت خودرو در این طرح خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، سرهنگ علی رضایی امروز اظهار داشت: بیش از یک سال و نیم است که درگیر ویروس […]


رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در تشریح عملکرد ۱۲ روزه ممنوعیت تردد در ورودی و خروجی‌های استان از ۳ هزار و ۸۴۸ مورد تذکر و برگشت خودرو در این طرح خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، سرهنگ علی رضایی امروز اظهار داشت: بیش از یک سال و نیم است که درگیر ویروس منحوس کرونا هستیم و نیروی انتظامی بعد از کادر درمانی بیشترین سهم را در راستای خدمت‌رسانی به مردم و همچنین اجرایی کردن مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بر عهده داشته است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان افزود: در طول ۱۲ روز اجرای طرح فوق در محورهای اصلی و ورودی‌های استان شاهد کاهش چشمگیر تردد بودیم و نیروهای پلیس راه شمال استان در هفت نقطه به‌صورت فیزیکی در ورودی و خروجی‌های استان استقرار داشتند و تعداد ۷۵ تیم با ۱۵۵ نفر نیروی پلیس راه در این طرح به صورت شبانه‌روزی انجام وظیفه کردند.

رضایی بیان کرد: در این طرح در مدت ۱۲ روز ممنوعیت تردد در ورودی و خروجی‌های استان به ۳ هزار و ۸۴۸ مورد تذکر و برگشت خودرو توسط عوامل پلیس راه داده شده است و در طول اجرای طرح ممنوعیت‌های تردد، ۲۵۲ خودرو به‌علت رعایت نکردن مصوبه ستاد ملی کرنا، اعمال قانون شدند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





برگشت و تذکر به ۳۸۰۰ خودرو در ورودی‌های کرمان

منبع:فــارس
? برگشت و تذکر به ۳۸۰۰ خودرو در ورودی‌های کرمان