برگزیدگان ستاد دهه فجر استان کرمان تجلیل شدند/ خبرگزاری ایسنا جزء برگزیده‌ها

فت فتو/کرمان در همایش تجلیل از دست اندرکاران ستاد دهه فجر استان با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان کرمان، از خبرگزاری فت فتو به عنوان برگزیده در بخش کمیته رسانه تجلیل به عمل آمد. به گزارش فت فتو، حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز ۲۳ اسفندماه در […]

فت فتو/کرمان در همایش تجلیل از دست اندرکاران ستاد دهه فجر استان با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان کرمان، از خبرگزاری فت فتو به عنوان برگزیده در بخش کمیته رسانه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فت فتو، حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز ۲۳ اسفندماه در این مراسم اظهار کرد: ستاد دهه فجر استان با ۲۶ کمیته فعالیت خود را از ۱۰ دی ماه آغاز کرد.

وی افزود: در دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۵۰۰۰ برنامه در سطح استان کرمان برگزار شد.

انجم شعاع با اشاره به اینکه جمعیت حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان ۳۰ درصد بیش از سال ۹۸ بود، تصریح کرد: در دهه فجر در بیش از ۳۰ محله شهر کرمان جشن های محله ای برگزار شد و در اجرای برنامه های ایام پیروزی انقلاب همه پای کار بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با قدردانی از همه دست اندرکاران ستاد دهه فجر استان گفت: رسانه ها همیشه در کنار ما هستند و در این ایام نیز در انتشار اخبار ستاد دهه فجر و مراسم به ما کمک کردند.

به گزارش فت فتو، در این مراسم با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان، از برگزیدگان ستاد دهه فجر استان کرمان تجلیل شد.

انتهای پیام




برگزیدگان ستاد دهه فجر استان کرمان تجلیل شدند/ خبرگزاری فت فتو جزء برگزیده‌ها

منبع: ایـسنا
? برگزیدگان ستاد دهه فجر استان کرمان تجلیل شدند/ خبرگزاری فت فتو جزء برگزیده‌ها