برگزاری یادواره شهدا در ۶۰۲۰ مدرسه استان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه یادواره شهدا خنثی‌کننده اقدام‌های دشمن است، گفت: برگزاری یادواره شهدا در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه استان در سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود. به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش استان کرمان، رضا رضایی در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز […]


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه یادواره شهدا خنثی‌کننده اقدام‌های دشمن است، گفت: برگزاری یادواره شهدا در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه استان در سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش استان کرمان، رضا رضایی در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان بافت با گرامیداشت یادوخاطره شهدا و هفته دفاع‌مقدس اظهار داشت: اوج فرهنگ ایثاروشهادت در دفاع‌مقدس خود را نشان داد و در طول دوران پس از انقلاب هم بارها شاهد بودیم که این فرهنگ بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

وی لازمه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را برنامه‌ریزی دقیق دانست و خاطرنشان کرد: وجود امکانات سخت‌افزاری به تنهایی نمی‌تواند اهداف را محقق سازد بلکه باید در زمینه تولید محتوا و انتقال رشادت‌های دلیرمردان و رزمندگان به جوانان کاری گسترده‌تر انجام شود.

رضایی به نقش مهم آموزش‌وپرورش در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و بیان داشت: آموزش‌وپرورش مورد هجمه یک شبیخون فرهنگی است از این رو باید به درستی این فضا را مدیریت و دانش‌آموزان و جوانان را با ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام آشنا کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در بیش از ۶ هزار مدرسه استان در طول سال تحصیلی جدید، تاکید کرد: معلمان باید افتخارات ارزشمند دوران دفاع‌مقدس را برای دانش‌آموزان تشریح و تبیین کنند.

پایان پیام / ۳۷۶۳ ش





برگزاری یادواره شهدا در ۶۰۲۰ مدرسه استان کرمان

منبع: فــارس
? برگزاری یادواره شهدا در ۶۰۲۰ مدرسه استان کرمان