برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در شهرستان بافت

سرهنگ پاسدار مصطفی امام بخش فرمانده سپاه بافت در یادواره شهدای دانش آموز گفت؛تلاش ما این است که هر چه بیشتر دانش آموزان را با راه شهدا، اهدافی و جانفشانی که شهدا داشتند آشنا کنیم. به گزارش نذیر کرماناز کرمان؛سرهنگ پاسدارمصطفی امام بخش فرمانده سپاه شهرستان بافت در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز این شهرستان […]

سرهنگ پاسدار مصطفی امام بخش فرمانده سپاه بافت در یادواره شهدای دانش آموز گفت؛تلاش ما این است که هر چه بیشتر دانش آموزان را با راه شهدا، اهدافی و جانفشانی که شهدا داشتند آشنا کنیم.

به گزارش نذیر کرماناز کرمان؛سرهنگ پاسدارمصطفی امام بخش فرمانده سپاه شهرستان بافت در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز این شهرستان گفت : تلاش ما این است که هر چه بیشتر دانش آموزان را با راه شهدا، اهدافی و جانفشانی که شهدا داشتند آشنا کنیم. امید است بتوانیم با آشنایی دانش آموزان با شهدا، کاری کنیم که همگی رهرو راه شهدا باشیم و ملت را از آسیب هایی که احتمال وقوع دارد دور نگه داریم.
وی در ادامه دانش آموزان را از خطرات تهاجم فرهنگی و با مثال زدن انواع گوناگونی از جرم های انجام گرفته در جامعه که با نقشه مشخص و از پیش تعیین شده قصد تخریب جوانان و دانش آموزان را دارند .
حبیب رحیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافت در ابتدای مراسم ضمن عرض خیر مقدم با تاکید بر جمله امام خمینی(ره) اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
وی با بیان اینکه شهدا با بندگی خدا به این مقام نائل شده‌اند، تصریح کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سه اصل پایدار انقلاب است که به واسطه خون شهدا، قرآن و عترت و با اعتقاد و باورهای دینی به دست آمده است که باید با سعی و تلاش در حفظ و صیانت آن بکوشیم.
رحیمی یادواره شهدا را محفلی برای شناساندن راه و سیره شهدا دانست و تصریح کرد: استکبارستیزی و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهیدان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی بود که این ویژگی‌ها باید برای مسئولین دستگاه‌های اجرایی الگو قرار گیرد.

 




برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در شهرستان بافت

منبع: خــبرگزاری بســیج
? برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در شهرستان بافت