برگزاری گرامیداشت روز جهانی تالاب‌ها در جیرفت

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جیرفت از برگزاری مراسم روز جهانی تالاب‌ها در خانه محیط زیست شهرستان جیرفت خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛ محمد کمالی از برگزای آیین گرامیداشت روز جهانی تالاب در خانه […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جیرفت از برگزاری مراسم روز جهانی تالاب‌ها در خانه محیط زیست شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛

محمد کمالی از برگزای آیین گرامیداشت روز جهانی تالاب در خانه محیط زیست دبستان دخترانه نوریه خبر داد. 

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جیرفت ادامه داد: روز جهانی تالاب‌ها هرساله در تاریخ سیزدهم بهمن ماه برگزار می‌شود که هدف از برگزاری روز جهانی تالاب‌ها افزایش آگاهی در مورد نقش حیانی تالاب‌ها برای مردم دانست. که امسال با حضور رئیس اداره آموزش و مشارکت عمومی محیط زیست استان و کارشناسان و محیط‌بانان اداره حفاظت محیط زیست جیرفت و همکاری اداره آموزش و پرورش و مدیر و معاونین و معلمین دبستان دخترانه نوریه در محل خانه محیط زیست برگزار شد. 
وی ابراز کرد: در این مراسم به اهمیت نقش تالاب‌ها در اکو سیستم منطقه، چالش‌های موجود، نقش دانش آموزان به‌عنوان بخش تاثیر‌گذاری از جامعه در حفاظت و احیا تالاب‌ها و همچنین تعامل مشارکت مردمی با گردشگری زیست بوم در احیای تالاب‌ها پرداخته شد. 
کمالی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان برای داشتن درک و تصور بهتر و عمیق‌تری از تالاب‌ها از بند انحرافی (سد خاکی جیرفت) و پرنده‌های مهاجر آبزی و کنار آبزی که در فصل زمستان مهمان این تالاب هستند بازدید کردند. 

انتهای خبر/م




برگزاری گرامیداشت روز جهانی تالاب‌ها در جیرفت

منبع:آرمـان
? برگزاری گرامیداشت روز جهانی تالاب‌ها در جیرفت