برگزاری کنکور سراسری برای اولین بار در ارزوئیه

غلام رضا شرفعلی پور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت افزایش محل های برگزاری آزمون های سراسری با مساعدت سازمان سنجش برای نخستین بار کنکور سراسری ۱۴۰۱ در شهرستان ارزوئیه برگزار می شود. به گزارش ” فت فتو“  از ارزوئیه غلامرضا شرفعلی پور مدیرآموزش و پرورش ارزوئیه گفت: با توجه به شیوع […]

غلام رضا شرفعلی پور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت افزایش محل های برگزاری آزمون های سراسری با مساعدت سازمان سنجش برای نخستین بار کنکور سراسری ۱۴۰۱ در شهرستان ارزوئیه برگزار می شود.

به گزارش فت فتو  از ارزوئیه غلامرضا شرفعلی پور مدیرآموزش و پرورش ارزوئیه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت افزایش محل‌ های برگزاری آزمون‌ های سراسری، با رایزنی صمد الله محمدی نماینده شهرستان ارزوئیه در مجلس و مساعدت سازمان سنجش، برای نخستین بار کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در شهرستان ارزوئیه برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ارزوئیه افزود: یکی از مهم ترین دلایل موفقیت دانش آموزان در آزمون‌ های کنکور سراسری، کاهش استرس و دغدغه‌ های ناشی از این آزمون است ، در سال‌ های گذشته عوامل متعددی نظیر، صرف هزینه‌ های احتمالی و نگرانی‌ های ناشی از اینکه دانش‌ آموزان به موقع به محل برگزاری آزمون‌ های سراسری برسند موجب ایجاد استرس و دغدغه در دانش آموزان شهرستان ارزوئیه شده بود.

وی ادامه داد: با عنایت خداوند متعال و با نشست‌ ها و رایزنی‌ های نماینده  مردم شریف شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی و مساعدت سازمان سنجش، برای نخستین بار شاهد برگزاری بزرگ ترین رویداد علمی کشور در این شهرستان خواهیم.

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده 




برگزاری کنکور سراسری برای اولین بار در ارزوئیه

منبع:آرمـان
? برگزاری کنکور سراسری برای اولین بار در ارزوئیه