برگزاری چهارمین یادواره سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در فاریاب

چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فاریاب برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان از فاریاب، صبح امروز با شرکت اقشار مردم ولایتمدار و مسؤولان چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در مسجد جامع فاریاب برگزار شد.  سردار عبادی جانشین هماهنگ‌کننده سپاه کرمان در سخنرانی خود در این یادواره اظهار داشت: امروز ما هرچه […]


چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فاریاب برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان از فاریاب، صبح امروز با شرکت اقشار مردم ولایتمدار و مسؤولان چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در مسجد جامع فاریاب برگزار شد.

 سردار عبادی جانشین هماهنگ‌کننده سپاه کرمان در سخنرانی خود در این یادواره اظهار داشت: امروز ما هرچه داریم از قرآن بوده و قرآن چراغ راه است و آنان که به قرآن تمسک جستند به سرانجام خیر و شهادت رسیدند.

وی بیان داشت: امروز مجاهدین اسلام در غزه و لبنان در حال جنگ با دشمنان خدا هستند و بیش از ۷۵ سال درحال مبارزه‌اند.

 عبادی تصریح کرد: طوفان الاقصی اسرائیل و حامیانش را رسوا کرد و صهیونیسم جهانی دستش رو شد و رسوایی بزرگش در مقابل چشم حامیانشان برملا شد.

 جانشین هماهنگ‌کننده سپاه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی برای پاسداری از انقلاب و اسلام حتی در خارج از مرزها چه غربت‌ها که کشید. حاج قاسم ذوب در ولایت بود و تمام عمر خود را در راه خدا خدمت کرد.

 وی اضافه کرد: سردار دلها، فرمانده‌ای بسیار شجاع و نترس بود و تنها برای رضای خدا قدم برمی‌داشت و تمام عمرش را با پیکار و مبارزه به دشمنان خارجی و داخلی پرداخت.

 عبادی افزود: مزد زحمات حاج قاسم کمتر از شهادت امکان‌پذیر نبود، زیرا حاج قاسم عاشق خدا و مرحم درد خانواده‌های شهدا بود.

 جانشین هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله کرمان خاطرنشان کرد: حاج قاسم توانسته است الگوی جوانان و مردم ولایتمدار ایران و مسلمانان جهان باشد.

عبادی در ادامه با گرامیداشت یاد دو سردار شهید بزرگ فاریاب سردار حسین تاجیک و سردار موسی یوسف‌زاده گفت: این دو فرمانده از سرداران بسیار با اخلاق و شجاع دوران دفاع مقدس بودند.

پایان پیام/۸۰۰۴۲/ب





برگزاری چهارمین یادواره سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در فاریاب

منبع: فــارس
? برگزاری چهارمین یادواره سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در فاریاب