برگزاری همایش خودروهای مسافرتی در کرمان‌

نذیر کرمان/کرمان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از برگزاری همایش خودروهای مسافرتی(کمپر) در ۲۷ و ۲۸ مهرماه جاری در باغ شاهزاده ماهان خبر داد. سعید شاهرخی در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: این همایش ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه ۲۷ مهرماه آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۸ مهرماه ادامه […]

نذیر کرمان/کرمان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از برگزاری همایش خودروهای مسافرتی(کمپر) در ۲۷ و ۲۸ مهرماه جاری در باغ شاهزاده ماهان خبر داد.

سعید شاهرخی در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: این همایش ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه ۲۷ مهرماه آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۸ مهرماه ادامه خواهد داشت.‌

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: علاقمندان می‌توانند از نزدیک با این خودروها آشنا شده و با صاحبان آنها در خصوص مسافرت‌های شبانه گفتگو کنند. 

او بیان کرد: همچنین در این همایش حضور سایکل توریست‌ها(جهانگردانی که به دوچرخه سفر می کنند) خواهیم داشت.

ایرانمنش مسئول کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان کرمان نیز به نذیر کرمان گفت: همایش کمپر کاروان با هدف شناسایی کمپرداران استان کرمان و صدور کارت شناسایی جهت ساماندهی آنها برگزار می‌شود.

او ادامه داد: کانون جهانگردی اتومبیلرانی متولی ساماندهی و نظارت بر کمپرکاروانینگ‌هاست و این کانون زیرمجموعه میراث‌فرهنگی و گردشگری است.

مسئول کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان کرمان اطهار کرد: همزمان با این همایش و به مناسبت روز تربیت بدنی سایکل توریست‌ها نیز رکاب می‌زنند و به ماهان می‌آیند و کمپینگی در حاشیه این همایش برای سایکلون توریست‌ها در نظر گرفته شده تا مردم از نحوه سفر آنها با دوچرخه آشنا شوند.

انتهای پیام




برگزاری همایش خودروهای مسافرتی در کرمان‌

منبع: ایـسنا
? برگزاری همایش خودروهای مسافرتی در کرمان‌