برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن در کرمان

کرمان – نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین‌آلات وابسته، با حضور ۹۸ شرکت معدنی از سراسر کشور و جهان در کرمان گشایش یافت. به گزارش نذیر کرمان، پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن و چهارمین نمایشگاه ماشین‌آلات معدنی با حضور ۹۸ شرکت معدنی از سراسر کشور و جهان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق […]

کرمان – نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین‌آلات وابسته، با حضور ۹۸ شرکت معدنی از سراسر کشور و جهان در کرمان گشایش یافت.

به گزارش نذیر کرمان، پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن و چهارمین نمایشگاه ماشین‌آلات معدنی با حضور ۹۸ شرکت معدنی از سراسر کشور و جهان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق در کرمان با حضور جمعی از مسئولین و فعالان حوزه صنعت و معدن افتتاح شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه طبق قانون باید ۱۵ درصد حقوق معادن به استان برگردد و در زمینه‌های رفاهی و اقتصادی هزینه شود اما این در حالی است که این برگشت این حقوق اتفاق نمی‌افتد، گفت: در استان کرمان بیش از هشت میلیارد تن ذخایر و ظرفیت‌های معدنی کشف شده وجود دارد که ۸۳.۵ درصد از آنها به معادن فولادی اختصاص دارد.

مهدی حسینی نژاد افزود: نمایندگان مجلس باید کمک کنند تا این سهم قانونی معادن به استان برگردد و برای توسعه بخشهای مختلف استان هزینه شود.

وی اظهار داشت: استفاده بیشتر از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان‌ها در جهت بهره وری که در برنامه هفتم توسعه نیز به آن اشاره شده است، باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر ۵۸۱۰۰۳۳




برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن در کرمان

منبع: مــهر
? برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن در کرمان