برگزاری مسابقه کتابخوانی "مالک زمان" در جنوب کرمان در راستای جهاد تبیین

فت فتو/کرمان مشاور استاندار در جنوب کرمان از برگزاری برنامه های متنوع جانبی دوازدهمین جشنواره یادمان ولایت به مناسبت تبعید رهبر انقلاب در دوران ستمشاهی به جیرفت خبر داد. حمدالله فاریابی در گفت‌وگو با فت فتو با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی اظهار کرد: جشنواره سراسری  یادمان ولایت از سال ۱۳۸۹ با هدف ترویج […]

فت فتو/کرمان مشاور استاندار در جنوب کرمان از برگزاری برنامه های متنوع جانبی دوازدهمین جشنواره یادمان ولایت به مناسبت تبعید رهبر انقلاب در دوران ستمشاهی به جیرفت خبر داد.

حمدالله فاریابی در گفت‌وگو با فت فتو با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی اظهار کرد: جشنواره سراسری  یادمان ولایت از سال ۱۳۸۹ با هدف ترویج برنامه های قرآنی، شعر، داستان، دلنوشته و هنرهای تجسمی تعریف شده که بعد از شهادت سردار دلها محور برنامه تغییر کرد و در راستای تحقق جهاد تبیین با موضوع شناسایی و معرفی سیره سپهبد شهیدسلیمانی در ابعاد مختلف برنامه ریزی شده است.

وی آموزش را حلقه مفقوده جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: شعر تاثیرگذارترین ابزار است لذا در همین راستا کارگاه شعر را با حضور استاد محدثی خراسانی در دستور کار قرار دادیم که مورد استقبال شاعران و علاقمندان قرار گرفت.

فاریابی از برگزاری  کارگاه شعر با سرفصل هایی از جمله شعر آزاد، دفاع مقدس، ایثار و شهادت و پیوند ولایت و مردم خبر داد که در این زمینه ها راهکارهای مناسب در راستای تحقق اهداف جهاد تبیین ارائه شد.

مدیر موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی بحران را از دیگر برنامه‌های جانبی دوازدهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت عنوان کرد و بر لزوم حضور خبرنگاران نیز تاکید کرد و گفت: آموزش در هر زمینه از مهمترین زیرساخت های توسعه بشمار می آید.

وی  از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره یادمان ولایت در تاریخ هشتم دی ماه امسال با حضور شاعران صاحب‌نظر و مسئولان کشوری خبرداد و گفت: ابزار هنر و فرهنگ در تحقق جهاد تبیین به صورت مستقیم تاثیر دارد و کارگاه آموزشی تتاتر هم برگزار خواهد شد.

مسابقه کتابخوانی “مالک زمان”

سعید سالارگنجی دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت نیز از برگزاری مسابقه کتابخوانی “مالک زمان” برگرفته از سخنان حضرت علی علیه السلام به مالک و خاطرات سرباز اسلام خبرداد و گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی برای همه گروه های سنی طراحی شده که با اهدای تندیس جشنواره و جوایز ارزنده ای از ۳۰ نفر برگزیده  تجلیل  خواهد شد.

وی تاریخ برگزاری مسابقه کتابخوانی را جمعه ۲۵ آذرماه جاری اعلام کرد و افزود: مسابقه دلنوشته دانش آموزی و خاطره گویی از دیگر برنامه‌های فرهنگی هستند که در دستور کار هستند.

به گزارش فت فتو، جشنواره یادمان ولایت از سال ۱۳۸۹ به مناسبت گرامیداشت سالروز  تبعید رهبر معظم انقلاب در دوران ستمشاهی به عنوان یک برنامه فرهنگی در دستور کار قرار گرفت که هشتم دی ماه دوازدهمین جشنواره با برنامه های متنوعی با موضوع جهاد تبیین برگزار می شود.




برگزاری مسابقه کتابخوانی "مالک زمان" در جنوب کرمان در راستای جهاد تبیین

منبع: ایـسنا
? برگزاری مسابقه کتابخوانی "مالک زمان" در جنوب کرمان در راستای جهاد تبیین