برگزاری مسابقه اربعینی «از خاطرم نمی‌رود» در کرمان

مدیرستاد کانون های مساجد استان کرمان گفت: به‌مناسبت اربعین امام حسین (ع) دو مسابقه کتابخوانی مجازی و دیگری دلنوشته‌ها و خاطرات سفر اربعین با عنوان «از خاطرم نمی‌رود» از اول تا ۶ مهر برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی گرجی صبح امروز در نشست خبری با […]


مدیرستاد کانون های مساجد استان کرمان گفت: به‌مناسبت اربعین امام حسین (ع) دو مسابقه کتابخوانی مجازی و دیگری دلنوشته‌ها و خاطرات سفر اربعین با عنوان «از خاطرم نمی‌رود» از اول تا ۶ مهر برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی گرجی صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه بزرگترین خطر برای انسان جهل و‌ جهالت است، اظهار کرد: افرادی میتوانند کار فرهنگی انجام دهند که شناخت دقیقی از فعالیت‌های فرهنگی و فهم عمیقی از کارکردهای فرهنگی به تناسب زمان داشته باشند.

 مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان کرمان افزود: کار فرهنگی یک کار ظریف است و دشمن از هر ابزاری استفاده می‌کند و ما نیز باید نحوه استفاده از ابزارها را بدانیم.

وی ابراز داشت: به‌مناسبت اربعین امام حسین (ع) دو مسابقه  کتابخوانی مجازی و دیگری دلنوشته‌ها و خاطرات سفر اربعین با عنوان « از خاطرم نمی‌رود» از اول تا ۶ مهر برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

گرجی گفت: طرح کوثر رسالت با هدف آموزش مادران و مربیان قرآنی در ۱۰ استان از جمله کرمان در ۳۱ شهریور ماه و اول مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سومین رویداد ملی فهما در سراسر کشور و از جمله استان کرمان در حال برگزاری است، گفت: شعار امسال رویداد فهما  «به توان مردم» است و از جمله دلایل برگزاری این رویداد، استعدادیابی بچه‌های مسجد، حضور هدفمند بچه‌های مسجد در فضای مجازی، جذب حداکثری کودکان و نوجوانان به نماز جماعت و فعالیت‌های مسجد، اثربخشی تولیدات فرهنگی کانون‌ها و… است.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان کرمان تصریح کرد: زمان برگذاری رویداد ملی فهما  ۱۶ مرداد تا ۳۰ آذرماه است.

انتهای پیام,/۸۰۰۱۸/ب





برگزاری مسابقه اربعینی «از خاطرم نمی‌رود» در کرمان

منبع:فــارس
? برگزاری مسابقه اربعینی «از خاطرم نمی‌رود» در کرمان