برگزاری مسابقات گراپلینگ کیک بوکسینگ برای اولین بار در کرمان

گودری گفت: مسابقات سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در روزهای ۲۳ و ۲۴ دی ماه برای اولین بار در استان در سالن تلاش شهر کرمان برگزار می شود. به گزارش فت فتو؛ محمدرضا گودری مسئول باشگاه ورزشی مشرق زمین، ورزشکاری پرتلاش و انقلابی که حدود […]

گودری گفت: مسابقات سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در روزهای ۲۳ و ۲۴ دی ماه برای اولین بار در استان در سالن تلاش شهر کرمان برگزار می شود.

به گزارش فت فتو؛ محمدرضا گودری مسئول باشگاه ورزشی مشرق زمین، ورزشکاری پرتلاش و انقلابی که حدود ۲۴ سال اiست  در رشته رزمی کیک بوکسینگ فعالیت می کند و قریب به ۵ سال است که باشگاهی با این سبک و سیاق ورزشی در شهر کرمان تاسیس کرده و مشتاقان زیادی جذب این رشته کرده است.
 
گودری قهرمان بین المللی کیک بوکسینگ و نماینده سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ در استان کرمان است، وی همچنین دارای مجوزهای مربیگری و داوری درجه یک است.
 
وی قصد دارد برای اولین بار در استان کرمان، مسابقاتی با همین سبک  به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی  برگزار کند.

 
محمدرضا گودری در این رابطه به خبرنگار ما گفت: هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی بیشتر جوانان با این سبک ورزشی است و اینکه جوانان کرمانی در این رشته ورزشی توانایی بالقوه ای دارند.
 
وی ادامه داد: این مسابقات برای اولین بار در استان کرمان در روزهای ۲۳ و ۲۴ دی ماه در سالن تلاش شهر کرمان برگزار می شود.
 
نماینده سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ در استان کرمان ادامه داد: ابتدا این مسابقات به صورت استانی برگزار می شود و سپس نفرات برتر به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.
 
گودری تصریح کرد: همچنین پیش بینی کردیم که در آینده ای نزدیک یک مسابقه کشوری را در کرمان میزبانی کنیم.
 
وی عنوان کرد: متقاضیان شرکت در مسابقات می توانند از ۲۰ الی ۳۰  آذر ماه به باشگاه ورزشی مشرق زمین نماینده سب کیک بوکسینگ واقع در خیابان ابوحامد جنب بیمارستان مهرگان مراجعه کنند.
 
قهرمان بین المللی کیک بوکسینگ کرمان بیان کرد: به هر حال برگزاری چنین مسابقاتی نیاز به هزینه های سنگینی دارد که باید آنها را تامین کرد.
 
گودری ادامه داد: تمام مجوزهای لازم را از فدراسیون، رئیس سبک هیئت رزمی و همچنین اداره کل ورزش جهت برگزاری این مسابقه دریافت کرده ایم.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دغدغه ما داشتن یک حامی مالی و اسپانسر است که بتوانیم یک مسابقه خوب و درخور کرمان برگزار کنیم به همین دلیل به سراغ محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی رفتیم و از وی درخواست کردیم  که در این رابطه ما را راهنمایی کنند.

نماینده سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ در استان کرمان افزود: پور ابراهیمی جهت مساعدت و اسپانسر درخواست ما را به صورت مکتوب به یکی از شرکت های صنعتی کرمان معرفی کرد.

گودری گفت: در ابتدا این شرکت  اظهار رضایت و همکاری کرد، بدین جهت اقدام به فراهم آوردن کارهای اولیه از جمله تهیه سالن و تبلیغات روی بنرها را شروع کردیم، زمانی که برای دریافت وجه به این شرکت مراجعه کردیم متاسفانه بعد از گذشت یک ماه ونیم تنها پاسخی دریافت کردیم این بود که ما نمی توانیم این مبلغ درخواستی را به شما ارائه کنیم.
 
وی ابراز کرد: اگر واقعا آنها قصد حمایت نداشتند چرا روز اول چنین پاسخی به ما ندادند، لااقل می توانستیم دنبال اسپانسر دیگری باشیم.
 
قهرمان بین المللی کیک بوکسینگ کرمان ادامه داد: البته ناگفته نماند در حین مکاتبه با این شرکت فولاد ، با دو شرکت تولید نوشیدنی نمایندگی کرمان نیز مذاکره کردیم آنها نیز در ابتدا اظهار تمایل کردند، اما بعد از گذشت چند روز متاسفانه آنها نیز  دیگر به ما پاسخی نداند، حال علت چه بود نمی دانم.

نماینده سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ در استان کرمان عنوان کرد: در حال حاضر به هر جا که رفتیم به در بسته برخوردیم، بدین جهت تصمیم گرفتم از بانک رسالت وام درخواست نمایم که امیدوارم بزودی این مسئله حل شده و به موقع وام درخواستی به دستمان برسد تا بتوانیم یک مسابقه درخور توجه برگزار کنیم.

گودری در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا هیئت ورزشکاران نمی توانند به شما کمک مالی داشته باشند، اذعان کرد: رئیس هیئت ورزشکاران استان کرمان علیرضا ابراهیمی به ما قول مالی ندادند اما قرار بر این شد که کمیته داوران را در اختیار ما قرار دهند و همچنین اگر نیاز به تاییدیه ای باشد این کار توسط هیئت انجام شود.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استقبال خوبی از این رشته ورزشی می شود اما از لحاظ تامین مالی بسیار ضعیف است و زیاد مورد حمایت مسئولین قرار نمی گیرد.
 
قهرمان بین المللی کیک بوکسینگ کرمان تاکید کرد: ای کاش مسئولین فدراسیون این همه هزینه هایی که در رشته فوتبال می کردند تنها جزئی از آن را به ورزش های رزمی  اختصاص می دادند.
 
گودری خاطرنشان کرد: البته ورزش کیک بوکسینگ سبکی است مورد تایید و دارای مجوز از طرف فدراسیون، اداره  و وزارت ورزش است و خوشبختانه مورد استقبال جوانان نیز قرار گرفته است اما تاکنون از حمایت مالی و اسپانسر برخوردار نبوده است.
 
وی از مسئولان استانی درخواست کرد که به رشته های ورزشی علی الخصوص رزمی عنایت و توجه ویژه ای داشته باشند.
 
گودری در انتها از همکاری بسیج ورزشکاران استان، موسسه مکتب حاج قاسم در استان و هیئت رزمی استان به دلیل همیاری و برنامه ریزی تشکر و قدردانی کرد.
 
به گزارش فت فتو؛ افتتاحیه مسابقات گراپلینگ کیک بوکسینگ ظهر روز ۲۳ دی ماه و اختتامیه آن عصر روز ۲۴ دی ماه در سالن تلاش شهر کرمان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/نامجو
 




برگزاری مسابقات گراپلینگ کیک بوکسینگ برای اولین بار در کرمان

منبع:آرمـان
? برگزاری مسابقات گراپلینگ کیک بوکسینگ برای اولین بار در کرمان