برگزاری مراسم جشن انقلاب در معدن طغرالجرد کوهبنان

در آستانه دهه مبارک فجر مراسم جشنی با حضور مسؤولان و کارگران در معدن اصلی پابدانا برگزار شد.  به گزاش نذیر کرمان از کوهبنان، مجید توکلی فرماندار کوهبنان صبح امروز در مراسم جشن انقلاب اسلامی در معدن اصلی پابدانا اظهار کرد: مقام‌ معظم رهبری حدود ۱۰ سال است که شعار سال را شعار اقتصادی بیان […]


در آستانه دهه مبارک فجر مراسم جشنی با حضور مسؤولان و کارگران در معدن اصلی پابدانا برگزار شد.

 به گزاش نذیر کرمان از کوهبنان، مجید توکلی فرماندار کوهبنان صبح امروز در مراسم جشن انقلاب اسلامی در معدن اصلی پابدانا اظهار کرد: مقام‌ معظم رهبری حدود ۱۰ سال است که شعار سال را شعار اقتصادی بیان می‌کنند و باید با برنامه‌ریزی به رشد تولید برسیم.

 وی ابراز داشت: شعار مقام‌معظم رهبری نوعی فتواست که همگان باید در راستای تحقق آن گام بردارند.

 توکلی بیان داشت: باید ضریب شغلی کارگران و خلا بیمه‌ای مرتفع شود تا زمینه برای جذب نیروی جوان و تازه نفس فراهم شود که این مهم بر افزایش تولید و اشتغال جدید اثر مستقیم دارد.

 وی بر حضور پرشور در انتخابات تأکید و ابراز داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات سبب عزت اسلام و شکست دشمنان می‌شود.

 فرماندار کوهبنان افزود: خانواده شهدا بهترین سرمایه خود را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کردند. امروز جهاد علاوه بر حوزه اقتصاد حضور در کنار صندوق‌های رای است که این مهم توصیه مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: کارگران در مشارکت حداکثری نقش آفرین هستند و می‌توانند دوستان و همکاران خود را به حضور در این عرصه ترغیب کنند.

 توکلی خاطرنشان کرد: قیمت زغال در حال حاضر یک‌سوم قیمت جهانی است که پیگیری برای افزایش قیمت زغال ادامه دارد تا شاهد پویایی، افزایش تولید و به‌روز شدن تجهیزات معادن باشیم.

وی ابراز داشت: شعار جشن‌های دهه مبارک فجر جشن‌ ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن است در حالی که امروز شاهد پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های هوا و فضا، هسته‌ای و دیگر موارد هستیم.

حسن درویشی نماینده کارگران معدن اصلی نیز اظهار داشت: رفع خلأ بیمه‌ای، جذب نیروی جدید در معادن زغالسنگ، فراهم کردن بستر برای بازنشستگی و تبدیل وضعیت کارگران از مهمترین خواسته جامعه کارگری شهرستان است.

 وی ادامه داد: تلاش برای افزایش قیمت زغالسنگ تولیدی و ثبات مدیریتی در شرکت زغالسنگ، واگذاری شرکت زغالسنگ به مجموعه تهیه و تولید منابع معدنی، رفع نواقص و بازنگری طرح طبقه‌بندی، همکاری برای تهیه سرویس کارگران خصوصی شهرستان راور شاغل در معدن اصلی از دیگر خواسته‌های کارگران است.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب





برگزاری مراسم جشن انقلاب در معدن طغرالجرد کوهبنان

منبع: فــارس
? برگزاری مراسم جشن انقلاب در معدن طغرالجرد کوهبنان