برگزاری مراسم ازدواج آسان ۱۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد کرمان

به‌مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) مراسم ازدواج آسان ۱۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد در کرمان برگزار شد.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حمایت، پشتیبانی و صیانت از نهاد خانواده‌ها شاهد جشن ازدواج ۱۰ نفر از زوج‌های جوان تحت حمایت […]


به‌مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) مراسم ازدواج آسان ۱۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد در کرمان برگزار شد.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حمایت، پشتیبانی و صیانت از نهاد خانواده‌ها شاهد جشن ازدواج ۱۰ نفر از زوج‌های جوان تحت حمایت هستیم که با تأسی از مولی‌الموحدین جشن ازدواج آن‌ها را بسیار ساده برگزار کردیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ضمن توصیه و تأکید به زوج‌های جوان بر امر مودت و دوستی در زندگی مشترک گفت: عمل به دستورات دینی و الهی و خوش‌رفتاری و اخلاق نیکو از اصول مهم در زندگی مشترک هستند.

 وی از اهداء ۴۶۰۰ سری جهیزیه به ارزش هر سری ۲۲ میلیون تومان طی سال گذشته به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۱۵۵۵ سری جهیزیه خریداری و در حال توزیع بین زوج‌های جوان تحت حمایت است.

عسکری گفت: این زوج‌های جوان در پایان مراسم با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهدا به‌ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی پیمان بستند، ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و زندگی ساده و بی‌آلایشی داشته و بتوانند سفیرانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





برگزاری مراسم ازدواج آسان ۱۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد کرمان

منبع: فــارس
? برگزاری مراسم ازدواج آسان ۱۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد کرمان