برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه فضای مجازی است

احمد علیرمضانی گفت: برگزاری رویداد تولید محتوا دیجیتال سازمان بسیج تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه فضای مجازی است و با بازدید که از تیم ها داشته ام، کارها بسیار قوی بود و جوانان با استعداد و با انگیزه در این رویداد شرکت کرده اند. به گزارش فت فتو؛ احمد علیرمضانی در بازدید از […]

احمد علیرمضانی گفت: برگزاری رویداد تولید محتوا دیجیتال سازمان بسیج تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه فضای مجازی است و با بازدید که از تیم ها داشته ام، کارها بسیار قوی بود و جوانان با استعداد و با انگیزه در این رویداد شرکت کرده اند.

به گزارش فت فتو؛ احمد علیرمضانی در بازدید از سومین رویداد تخصصی محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی گفت: امروزه فضای مجازی، سنگر فرهنگی است.

مدیر کل سازمان صدا و سیما مرکز کرمان با بیان اینکه بیشترین آسیب های روانی که به کشور وارد می شود، در عرصه فضای مجازی است، عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب بیست و یک مورد توصیه به دست اندرکاران و جوانان در خصوص کار در فضای مجازی داشته اند و بر همین اساس این رویداد، کار بسیار مبارکی است.

وی بیان کرد: برگزاری این رویداد تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه فضای مجازی است و با بازدید که از تیم ها داشته ام، کارها بسیار قوی بود و جوانان با استعداد و با انگیزه در این رویداد شرکت کرده اند.

علیرمضانی خاطر نشان کرد: ما قول خواهیم داد که از ظرفیت تولید آثار تیم ها برای پخش اثرها استفاده کنیم و همچنین چنانچه در  عرصه مادی بتوانیم از کمک به آنها دریغ نخواهیم کرد و با توجه به بازدید که داشته اتم، برخی از آثار مناسب پخش در رسانه ملی هستند.

انتهای پیام/م




برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه فضای مجازی است

منبع:آرمـان
? برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه فضای مجازی است