برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج، کاری ابتکاری است/ دستاوردهای این رویداد ما را در رسیدن به اهداف کمک می کند

مجید فصیحی هرندی گفت: مطمئنا دستاوردهایی که این رویداد خواهد داشت ما را برای رسیدن به اهداف کمک خواهد کرد. به گزارش فت فتو؛ دومین روز از سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان در حال برگزاری است. در حاشیه این رویداد تنی چند از مسئولان شهرستان رفسنجان امام جمعه، […]

مجید فصیحی هرندی گفت: مطمئنا دستاوردهایی که این رویداد خواهد داشت ما را برای رسیدن به اهداف کمک خواهد کرد.

به گزارش فت فتو؛ دومین روز از سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان در حال برگزاری است. در حاشیه این رویداد تنی چند از مسئولان شهرستان رفسنجان امام جمعه، فرماندار، شهردار این شهرستان و رئیس دانشگاه ولی عصر رفسنجان ضمن بازدید از این رویداد با تیم های حاضر دیدار و گفتگو کردند.

برگزاری این رویداد کار ابتکاری است

حجت الاسلام و المسلمین عسگری با تأکید بر اینکه برگزاری این رویداد کاری نو و ابتکاری است، گفت: برخی از غرفه ها در راستای رفع نیازهای کشور در عرصه های مختلف کاهش مصرف انرژی در حال انجام تولیدات هستند و برخی دیگر در رابطه با جریان های مهم دوران دفاع مقدس و عملیات های این دوران به ویژه عملیات کربلای پنج تولید محتوای انجام می دهند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان ادامه داد: با توجه به اینکه نسل امروز ما با دوران دفاع مقدس از نزدیک آشنا نبوده اند، این تولیدات بسیار لازم و به جا است تا از طریق فضای مجازی در اختیار آنها قرار گیرد.

وی با اشاره به انجام تولید محتوا در عرصه نشان دادن چهره های ارزشمند نظامی و به ویژه سردار سلیمانی اظهار کرد: در مجموع کارهای بسیار ارزشمند هنری، علمی و اقتصادی در حال انجام است که امیدواریم در همه زمینه ها بتوانیم الگوهای عملی و کاربردی مؤثری را به جامعه نشان داده شود.

دستاوردهای این رویداد ما را در رسیدن به اهداف کمک می کند

مجید فصیحی هرندی بیان کرد: شاهد برگزاری رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال توسط سازمان فضای مجازی بسیج با همکاری دانشگاه ولی عصر و مجتمع مس سرچشمه هستیم.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه تمام کسانی در این رویداد شرکت کرده اند همه جوان هستند و این مسئله نشان از آینده بسیار روشن در این عرصه است، اظهار کرد: امروز فضای مجازی در دنیا حرف اول را می زند و چه خوب است به منظور رسیدن اهداف انقلاب اسلامی از این توانمندی ها به نحو احسنت و بهینه استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: مطمئنا دستاوردهایی که این رویداد خواهد داشت ما را برای رسیدن به اهداف کمک خواهد کرد.

قول مساعد شهردار رفسنجان جهت حمایت از تیم های شهرستان

مجید کهنوجی با اشاره به اینکه تولید محتواهای در حال انجام در این رویداد بسیار جذاب و خوب هستند، گفت: ما به نوبه خودمان از این ظرفیت در شهرداری رفسنجان استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم دلگرمی برای کسب و کار این جوانان ایجاد کنیم.

شهردار رفسنجان عنوان کرد: پس از این رویداد با تیم های رفسنجانی جلسه ای خواهیم داشت تا آثار آنان را بررسی و در صورت امکان از این آثار استفاده و حمایت کنیم.

رنجبر عنوان کرد: این رویداد با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج استان، دانشگاه ولی عصر و شرکت مس سرچشمه برگزار می شود که در این همایش تیم های شرکت کننده اقدام به تولیدات آثار در زمینه های پویانمایی، موشن گرافی و .. به رقابت می پردازند.

برطرف کردن حلقه مفقوده بین علم و صنعت با تشکیل دفتر ارتباط با صنعت در دانشگاه

رئیس دانشگاه ولی عصر رفسنجان با اشاره به تعامل دانشگاه و صنعت در این رویداد تصریح کرد: یکی از رسالت های دانشگاه ارتباط با جامعه و صنعت است و جزو اولویت های برنامه های دانشگاه این است که در تمامی زمینه ها بتواند رسالت اجتماعی خود را برقرار کند.

وی عنوان کرد: مهمترین قدمی که در این راستا برداشته است تشکیل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه بوده است و دانشگاه تلاش کرده است تا حلقه مفقوده ای که بین علم و صنعت وجود دارد را برطرف کند که در سالیان گذشته کارهای مختلفی انجام شده و در سال های آتی نیز کارهای دیگر صوت خواهد گرفت.

انتهای پیام/م




برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج، کاری ابتکاری است/ دستاوردهای این رویداد ما را در رسیدن به اهداف کمک می کند

منبع:آرمـان
? برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج، کاری ابتکاری است/ دستاوردهای این رویداد ما را در رسیدن به اهداف کمک می کند