برگزاری راهپیمایی کرمانی‌ها در حمایت از مردم غزه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه از مصلی امام علی کرمان(ع) به سمت میدان بسیج خبر داد. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان؛ حسین انجم‌شعاع گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی حملات وحشیانه و ددمنشانه […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه از مصلی امام علی کرمان(ع) به سمت میدان بسیج خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان؛ حسین انجم‌شعاع گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی حملات وحشیانه و ددمنشانه خود را به نوار غزه پس از پایان آتش‌بس شدت بخشیده و با بمباران هوایی و توپخانه‌ای به مردم مظلوم و مقاوم غزه، تعداد زیادی از کودکان و زنان و مردم غیرنظامی را به شهادت می ‌ساند و به خاک و خون می کشد و با بی‌رحمی هر چه تمام خانه‌ها را بر سر آنها خراب می‌کند و به نسل‌کشی خود در غزه و فلسطین ادامه می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: برای حمایت از این مردم بی‌پناه و مظلوم و محکومیت جنایات بی‌شرمانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، مردم شهر کرمان راهپیمایی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این راهپیمایی روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۷ پس از اقامه نماز جمعه از مصلی امام علی(ع) کرمان به سمت میدان بسیج برگزار خواهد شد و مردم فهیم و مومن شهر کرمان با حضور حماسی و با شکوه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.

انتهای خبر/م




برگزاری راهپیمایی کرمانی‌ها در حمایت از مردم غزه

منبع:آرمـان
? برگزاری راهپیمایی کرمانی‌ها در حمایت از مردم غزه