برگزاری دوره آموزش و توانمندسازی فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان از برگزاری دوره آموزش و توانمندسازی فرمانده واحدهای بسیج دانش‌آموزی پیشگام مدارس استان کرمان خبر داد. به گزارش فت فتواز کرمان ، عبدالرضا روزخوش رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در گفتگویی اظهار کرد: دوره آموزش و توانمندسازی فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی به صورت شبانه روزی […]

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان از برگزاری دوره آموزش و توانمندسازی فرمانده واحدهای بسیج دانش‌آموزی پیشگام مدارس استان کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتواز کرمان ، عبدالرضا روزخوش رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در گفتگویی اظهار کرد: دوره آموزش و توانمندسازی فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی به صورت شبانه روزی ویژه فرمانده واحد‌های بسیج دانش آموزی استان در مرحله اول جهت دختران از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ در پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار شد.

وی افزود: مرحله دوم هم ویژه پسران از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ در پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار شد و مرحله سوم نیز جهت بازماندگان از این دوره برگزار خواهد شد .
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان تصریح کرد: این دوره با هدف آموزش و توانمندسازی نوجوانان تشکیلاتی تمدن‌ساز که پیشگامان گام دوم انقلاب هستند، برگزار شد و محتواهای آموزشی، تربیتی، تشکیلاتی و مهارتی در اختیار این دانش‌آموزان قرار گرفت.
روزخوش گفت: فرمانده واحدهای بسیج دانش‌آموزی در این دوره سه‌روزه تجدید میثاقی هم با آرمان‌های انقلاب در محل بیت‌الزهرا(س) داشتند و از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی که در این دوره برگزار شد می‌توان به بازدید دانش‌آموزان از موزه دفاع مقدس و اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی اشاره کرد.
بر پایه این گزارش، آیین پایانی این دوره همراه با برنامه روایت گری و عهد با شهدا در محل گلزار شهدا کرمان برگزار و به برگزیدگان دوره ۹ کمک هزینه سفر زیارتی توسط مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اعطا شد .




برگزاری دوره آموزش و توانمندسازی فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی

منبع: خــبرگزاری بســیج
? برگزاری دوره آموزش و توانمندسازی فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی