برگزاری جشن نیکوکاری در ۵۰ پایگاه استان کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفند در ۵۰ پایگاه در سطح استان و روز جمعه ۱۹ اسفندماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه جشن نیکوکاری برگزار می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان،. ناصر عسکری‌نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در مراسم زنگ نیکوکاری که با حضور جمعی از مسؤولان […]


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفند در ۵۰ پایگاه در سطح استان و روز جمعه ۱۹ اسفندماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه جشن نیکوکاری برگزار می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان،. ناصر عسکری‌نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در مراسم زنگ نیکوکاری که با حضور جمعی از مسؤولان آموزش و پرورش به‌صورت نمادین در مدرسه دخترانه حضرت خدیجه(س ) کرمان برگزار شد، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در آستانه سال جدید را برگزاری جشن نیکوکاری باهدف تأمین بسته حمایتی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند دانست و گفت: روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفند در ۵۰ پایگاه در سطح استان و روز جمعه ۱۹ اسفندماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه جشن نیکوکاری برگزار می‌شود.

 وی بیان کرد: این نهاد برای تهیه بسته عیدانه نقدی مددجویان تحت حمایت، نیازمند همراهی و مشارکت خیران است تا در مدت زمان باقیمانده تا سال جدید اقدام مؤثری در زمینه تأمین بسته معیشتی شب عید نیازمندان به عمل آورد.

 مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: نیکوکارانی که تمایل دارند در جشن نیکوکاری و در تهیه بسته نقدی عیدانه نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان مشارکت کنند، می‌توانند با وارد کردن کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه مبلغ موردنظر خود را وارد کنند و در این کار خداپسندانه سهیم شوند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





برگزاری جشن نیکوکاری در ۵۰ پایگاه استان کرمان

منبع: فــارس
? برگزاری جشن نیکوکاری در ۵۰ پایگاه استان کرمان